موضوع: "13 آبان"

حضوری پر شور با شعار استکبار ستیزی

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 14ام آبان, 1397

 اساتید و بسیج طلاب و خواهران طلبه، مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین، با حضور حد اکثری در راهپیمایی بزرگ سیزدهم آبان ، بار دیگر با ولایت تجدید پیمان کردند.

نرگس کریمی معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین گفت: به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز استکبار ستیزی کلاس های درس مدرسه لغو و اساتید و طلاب این مدرسه در راهپیمایی که هر ساله با حضور پرشور مردم فهیم و انقلابی در نقاط مختلف کشور برگزار می شود، شرکت کردند.

وی با بیان اینکه شعار امسال در راهپیمایی"هیهات من الذله” بود، ادامه داد: خواهران طلبه، بسیج طلاب و اساتید ضمن تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی اقدامات اخیر آمریکا بر علیه ایران اسلامی را محکوم کردند و با شعار ” مرگ بر آمریکا ” به یاوه گویی های استکبار جهانی پاسخ دادند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین افزود: حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه فامنین، پس از راهپیمایی سخنانی را با موضوع استکبار ستیزی و اقدامات اخیر رئیس جمهور آمریکا بر علیه ایران و تحریمها را بیان کردند و در پایان با قرائت بیانیه ی روز سیزدهم آبان سال 97 مراسم پایان یافت.

 

 

تهیه کننده: حاجیلو