موضوع: "برجام"

برگزاری سلسله نشست های بصیرتی در مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 31ام اردیبهشت, 1397

معاون فرهنگی تربیتی مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین گفت: مراسم های سخنرانی و نشست های سیاسی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی که مصادف با هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم بود، با هدف آشنایی خواهران طلبه با اهداف و نتایج برجام و مبحث ولایت فقیه، در مدرسه برگزار شد.

نرگس کریمی گفت: آمریکا با موضع گیری خود در باره برجام خود را در برابر مردم دنیا بد نام کرد و بار دیگر ثابت شد که به گفته مقام معظم رهبری نباید به آمریکا اعتماد کرد. آمریکا به خوبی می داند که اگر برجام نباشد ملت ایران توانمند تر از قبل به عرصه غنی سازی باز می گردد.

وی افزود: در این نشست ها که به مناسبت ایام عقیدتی سیاسی و هفته معلم برگزار شد، اساتید مدرسه از جمله استاد شاکری و استاد رشیدی با سخنرانی در باره ولایت فقیه به لزوم پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تأکید کردند.

استاد شاکری با اشاره به سوالاتی در باره ولایت فقیه عنوان کرد: ولایت فقیه یعنی حاکمیت یک مجتهد جامع الشرایط در زمان غیبت است و مجتهد کسی است که احکام الهی را از منابع دین استنباط می کند و اسلام شناسی که در باره اصول و فروع دین مجتهد باشد.

وی ادامه داد: در حاکمیت اسلامی کشور عزیزمان رهبر مان به عنوان ولایت مطلق فقیه، مسائل مسلمانان را با درایتی عاقلانه و با استنباط از قرآن و روایات ائمه علیهم السلام حل می کند و ما به عنوان طلبه پیرو راه ولایت و تصمیمات رهبر هستیم تا ترفندهای دشمنان را خوب بشناسیم.

استاد رشیدی با عنوان مدیر بسیج طلاب مدرسه نیز، در مراسم نشست بصیرت افزایی، در باره هفته عقیدیتی سیاسی اذعان کرد: هفته عقیدتی سیاسی فرصتی است که با بیان بصیرت افزایی در بین مردم خصوصا خواهران طلبه که همیشه در عرصه های سیاسی فعال هستند، برای حفاظت از دین و ترویج آن در جامعه قدم برداریم.

وی با اشاره به فعالیت های بسیج طلاب و برگزاری محفل انسی با شهدا در مدرسه تصریح کرد: بسیجیان سلحشورانه در تمامی عرصه ها و صحنه های مختلف در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم برداشته اند. نمونه ای بارز آن حضور غیرتمندانه مردم، بیش از هفت سال در جبهه های حق علیه باطل و دفاع مقدس بوده و شهادت و ایثار مدافعان حرم که با دیدگاه بسیجی در عرصه حاضر شدند و به شهادت رسیدند.

رشیدی افزود: به همین مناسبت با برگزاری مسابقه کتاب خوانی در مدرسه و معرفی کتاب هایی در باره مهدویت، ولایت فقیه، خطبه فدکیه و شهداء و … برگزار شد و به نفرات برگزیده هدایایی در جشن روز معلم اهداء شد و از مقام شامخ اساتید در این مراسم تجلیل شد.