موضوع: "برنامه هفته زن"

جشن مضاعف در نوروز 95 به مناسبت میلاد کوثر با حضور مسافران

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 23ام اسفند, 1394

بسمه تعالی

عذرا نقوی مسئول بسیج خواهران شهرستان فامنین، در جلسه برنامه ریزی جشن میلاد کوثر، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، با حضور مشاوران بانوان ادارات و همکار فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: امسال برنامه ها ، تغییرات محسوسی خواهند داشت. با توجه به تقارن هفته زن و تعطیلات نوروز سعی کردیم . بیشتر برنامه ها در فضای بیرونی اجرا گردد تا مسافران هم بتوانند بهره مند شوند.

وی افزود: روز 11 فروردین از ساعت 10 الی 12 ویژه کودکان برنامه های قصه گویی و مسابقه نقاشی و شعر خوانی توسط مربیان تربیتی اجرا خواهد شد و به کسانی که نام آنها فاطمه باشد به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد گردید.و برنامه ویژه بانوان در ساعت 15 الی 17 همان روز می باشد.

نقوی گفت: چندین غرفه در پارک ملت برای عفاف و حجاب ، صالحین، نمایشگاه نقاشی ، مبارزه با اعتیاد با حضور کارشناسان بهزیستی و روابط اجتماعی برگزار خواهد شد.

طاهره حاجیلو مشاور امور بانوان فرمانداری و همکار فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) با اشاره به اهمیت زمانی هفته زن اظهار داشت: ایام نوروز با عبور مسافران از سطح شهر فضای مناسبی را ایجاد خواهد کرد تا بتوانیم توانمندیهای زنان را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: در این غرفه ها یک بسته فرهنگی با محتوای بروشوری که توسط معاون فرهنگی مدرسه علمیه آماده شده است، با عنوانهای مستحبات نوروز و آیین مسافرت و احکام ادای فریضه نماز مسافر و مسابقه، بین مردم پخش خواهد شد تا بتوانیم در جهت حفظ آرامش خانواده ها و یک سفر بی خطر و پر تجربه کمک کنیم. در این غرفه ها یک غرفه با حضور کارشناس مذهبی به سوالات مسافران پاسخ خواهد گفت و مشاور خانواده رایگان در خدمت همه مسافران و مردم خواهند بود.

حاجیلو ادامه داد: مراسم جشن میلاد کوثر در فضای باز پارک ملت و پخش آش نذری برای مسافران، از برنامه های پیش بینی شده بسیج خواهران شهرستان فامنین ، در این ایام خجسته است.

وی با تقدیر از تمام ارگانها که در این مراسم حضور خواهند داشت از همایش پیاده روی و دیدار با خانواده معظم شهدا و کارگاه آموزشی دختران و نصب بنر القاب حضرت فاطمه(س) ، در وسط بلوار خیابان امام خمینی، و برنامه های متنوع در این ایام مبارک ،خبر داد.

 

 

نویسنده: طاهره حاجیلو