موضوع: "تعهد با سازمان پولشویی آمریکا"

دست درازی آمریکایی ها به اطلاعات شخصی ایرانیان با (FATF)/ هرگز به دشمن اعتماد نکن

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 22ام تیر, 1395

توافق با (FATF) خبری که تمام اذهان عمومی را درگیر کرده و این بار نگران از اطلاعات شخصی افراد در دست جاسوسان آمریکایی، با چه قیمتی می خواهید دل اربابان غرب را به دست آورید.

اعتماد کردن به دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران، اشتباهی است که بارها سرانجام آن را شاهد بوده ایم و مطمئن هستیم که هرگز غرب به حال کشورهای مناطق جهان سوم، خصوصا خاورمیانه دل نسوزانده و همیشه با بهانه های مختلف قصد در دخالت و نفوذ داشته است.
به خاطر داریم برای مبارزه با شرارت های طالبان چگونه با تجاوز به کشور افغانستان و بب باران شهرها و کشتن افراد بی گناه، تمام ثروت این کشور به تاراج رفت و یا با حضور در عراق و سقوط رژیم صدام، منابع نفتی و سرمایه های ملی به دست آمریکا به فروش رفت و سود کلانی را علاوه بر تامین هزینه های نظامیان خود به جیب دولت غرب ریخت.
هر روز با ترفندی نو و تدابیری که توسط اتاق فکرشان، با توجه به جوانب مختلف سود جویی و دخالت نظامی و سیاسی در کشورهای جهان سوم، در صدد تحکیم قدرت خود هستند و استفاده از بهره مندی از منابع کشورهای دیگر و افزایش سرمایه های داخلی خودشان.
به فرموده امام راحل آمریکا شیطان بزرگ است و شیطان همیشه قصد انحراف انسان و نابودی انسان را دارد. صحبت امام (ره) برای دیروز نبوده و این امر تا همیشه به قوت خود باقی هست. چرا که هرگز غیر مسلمان برای مسلمان، در هیچ دورانی دلسوزی نکرده است.
توافق های هسته ای و برجام ضربه ای به قدرت و اقتدار نظام اسلامی ایران بود تا با نفوذ آمریکا و به هدف رسیدن برنامه های رژیم صهیونیستی از قدرت نظامی کشورمان کاسته شود و از هراسی که به جان رژیم غاصب اسرائیل افتاده بود را، بکاهد. شهدایی که جان خود را در راه اقتدار و استقلال ایران فدا کردند و با همت و تلاش بی دریغشان به فناوری هایی دست یافتند که تن دشمن را به لرزه انداخت. هر روز نقشه ای برای نابودی ایران و نابودی شیعه در جهان کشیدند.
یک روز تهاجم نظامی و جنگ تحمیلی که با تمام نیرو وارد عرصه مقابله با کشور اسلامی ایران شدند و روزی با ورود جاسوسان به طبس و رسوایی که با یاری خداوند منان، پشیمان از عمل خود به فکر نقشه ای تازه شدند. با تحریم ها و فشارهای اقتصادی نتوانستند کشور را از پا دراورند و هر روز با مقاومت در برابر مشکلات محکم تر شدیم و در برابر دشمن سر خم نکردیم.
روزی با پهباد خواستند که به اطلاعاتی دست پیدا کنند و باز هم کمک پروردگار و تلاش مجاهدان و دلسوزان نظام نقشه ی آنانان را بر آب کرد و این رسوایی آنان باعث افزایش قدرت علمی و نظامی کشور شد.
با توافق هسته ای بارها و بارها در پی نفوذ سیاسی و کاهش اقتدار کشور شدند و هر زمان با بیانات آیت الله خامنه ای و رهبری ولایت مطلق فقیه و وفاداری مردم به رهبرشان نا امید باز گشتند.
این بار، تدبیری تازه و البته سنگین برای ایران، که خود در جایشان نشسته اند و می توانند به راحتی تمام اطلاعات تک تک افراد جامعه اسلامی ایران را در دست داشته باشند. سازمان مبارزه با پولشوئی و توافق با (FATF) دیگر جایی برای جبران اشتباه نخواهد داشت و با نفوذی که بر اساس آن به همه اطلاعات کشور خواهند داشت، دیگر تصمیم در باره مسائل کشور را به دست فرماندهان فناوری های جاسوسی خواهد سپرد و هیچ گونه کنترل و پیگیری در باره فرجام این برجام نابجا را نخواهد داد.
هرگز هیچ قشری و هیچ نهادی در جامعه ما رضایت به این توافق را ندارد و باید مسئولین به این امر مهم توجه داشته باشند و بتوانند صلاح مملکت و مردم را در برابر نفوذ غرب و دشمنان ایران در نظر بگیرند.
دسترسی به اطلاعات شخصی و حساب بانکی مردم یک اشتباهی که دیگر قابل جبران نیست و هر لحظه فرماندهی و تلقین تفکرات غربی را در کشور به دست آنان خواهد داد و تسلط بر تمام افکار و عملکردهای ریز و درشت مردم ایران در دستان دشمنان است و این امر یعنی سقوط ایران در برابر تهاجم بدون جنگ آمریکا و اسرائیل .

 


یادداشتی از طاهره حاجیلو، همکار فرهنگی مدرسه الزهرا(س) فامنین