موضوع: "خواهران طلبه در روز حجاب و عفاف"

تجمع حداکثری مدافعان حریم خانواده در فامنین + تصاویر/ حجاب و عفاف حدود زن مسلمان

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 22ام تیر, 1395

به مناسبت روز حجاب و عفاف، بانوان شهرستان فامنین با حضور مسئولین نهادها، در پارک ملت تجمع کرده و با قرائت بیانیه ای از حریم خانواده دفاع کردند.

به گزارش رابط خبری مدرسه الزهرا(س) فامنین، تجمع عظیم بانوان و خواهران طلبه در پارک ملت فامنین برای دفاع از حریم خانواده با برنامه ریزی و حمایت سپاه ناحیه فامنین و همکاری بسیج خواهران، برگزار شد.
در این برنامه که به مناسبت 21 تیر ماه روز حجاب و عفاف تشکیل شد، مسئولین نهادهای دولتی و غیر دولتی نیز حاضر شدند و با قرائت بیانیه ای از ارزش های زن و خانواده حمایت کردند.
حجت الاسلام رضا مصباح، امام جمعه فامنین نیز با بیان مسائل حجاب در اسلام، بانوان را به حفظ عفت و حیا در کنار حجاب دعوت کرده و به مادران تأکید کردند که مراقب نفوذ فرهنگ غرب در خانواده باشند. تا از انحلال کانون گرم خانواده خود جلوگیری کنند.
در ادامه خواهران از نمایشگاهی که با موضوع حفظ حریم خانواده و ارزش عفاف، تدارک شده بود بازدید کردند و از چادرهای مشاوران مذهبی و سلامت که در این برنامه برپا شده بود، بازدید کردند و در انتها با اهدای جوایز نفیس از جمله سفر به مشهد مقدس، به قید قرعه از حاضران تجلیل شد.

انتهای پیام/حاجیلو