موضوع: "دفاع مقدس"

برگزاری نشست بصیرتی هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه ناحیه فامنین در مدرسه الزهرا(س)

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 7ام مهر, 1395

بسمه تعالی

سرگرد حسن بهادری یکتا در جلسه نشست بصیرت که بمناسبت هفته دفاع مقدس، در مدرسه علمیه الزهرا(س) برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی، بهار تعلیم و تربیت به خواهران طلبه، گفت: جنگ یک جسم دارد و یک روح، جسم همان است که قابل محسوس است. مثل اسلحه، هواپیما، تانک … در کنار بعد مادی و متافیزیک، روح جنگ نیز موثر است. در دفاع مقدس همه از ولایت فقیه اطاعت کردند و با ایثار و گذشت از جان و عزیزان خود حماسه ها آفریدند.

وی افزود: هر کسی حتی با کمترین توانی که داشت به جبهه ها کمک می کرد. این همان روح جنگ است. ایثارگری که در بین جوانان بود و گذشت مادرانی که شجاعانه در غم دوری عزیزانشان خم به ابرو نیاوردند. اینها همان روحیه فداکاری و شجاعت است.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین با اشاره به توان نظامی که اکنون با همت دانشمندان متدین کشورمان و استقامت در برابر دشمنان به دست آمده است ادامه داد: با دست خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادیم و گستره جنگ ایران با کل دنیا بود و ابرقدرت ها می خواستند با پشتیبانی همه جانبه از مهره خود صدام به ایران نفوذ کرده و کشور اسلامی ما را به تسخیر خودشان درآورند.

سرگرد بهادری اظهار کرد: هیچ فضیلتی به اندازه ولایت مداری نیست و جوانان ما در جنگ تحمیلی با عشق به شهادت و تبعیت از ولایت تاریخ ساز شدند و جاودانه گشتند.

وی ضمن اشاره ه جنگ کبیر عنوان کرد: جنگ همه جانبه با بیگانگان که قصد نفوذ در اعتقادات و نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند، یک وظیفه برای همگان است.

خصوصا شما طلبه ها که با نام مقدس سربازان امام زمان در این مکان جمع شده اید باید آگاه تر باشید و وظیفه همه ماست که از دشمن تبعییت نکنیم و با اخلاص و رضای خدا در راستای اهداف انقلاب و فرمایشات رهبری قدم برداریم.