موضوع: "میلاد حضرت زهرا(س)"

برگزاری مراسم جشن میلاد کوثر

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 21ام اسفند, 1396

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) گفت: جشن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور اساتید، مبلغین، طلاب و مادران خواهران طلبه در مدرسه ، برگزار شد.

نرگس کریمی ضمن تبریک ایام مبارک هفته زن، اظهار کرد: معاصر سازی شخصیت والای حضرت زهرا(س) و الگو قرار دادن آن برای زنان و مادران ضروری است. 

وی افزود: با توجه به هجمه فرهنگی از سوی بیگانگان و تغییر سبک زندگی در بین خانواده ها تبیین شیوه ی زندگی بزرگان دین ما باعث تداوم کانون خانواده ها شده و در تربیت نسل آینده توجه بیشتری خواهد شد تا بر پایه ی اعتقادات و مبانی شرع مقدس اسلام عمل کنیم.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) با بیان ارزش مقام والای دخت نبی(ص) و بزرگداشت روز میلاد مبارکش اذعان کرد: وی از شخصیت های بسیار محترم در نزد مسلمانان جهان ، خصوصا شیعیان هست، منابع اهل سنت شخصیت فاطمه(س) را چون بانویی پرهیزگار و باایمان می نامند و زندگی زاهدانه ایشان را به عنوان الگوی تقوا می ستایند.

کریمی ادامه داد: با برگزاری مراسم جشن در این روز بزرگ از برترین های خواهران طلبه در زمینه ی فعالیت های فرهنگی تجلیل شد و با مدیحه سرایی خواهران در وصف شأن و منزلت بزرگ بانوی دو عالم، خاطره ای خوش در اذهان طلاب قرار گرفت تا همیشه پیرو راه زهرای مرضیه بوده و بر اصالت و اعتقادات اسلامی خانواده استوار باشند.