موضوع: "اردوهای جهادی مبلغین"

اعزام مبلغین به اردوهای جهادی از مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 7ام مهر, 1397

اعزام مبلغین به اردوهای جهادی از مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین، در فصل تابستان و دهه اول ایام ماه محرم اجرایی شد.

نرگس کریمی معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین، گفت: بیش از 25 مبلغ و از اساتید مدرسه، در فصل تابستان و دهه اول ماه محرم به مناطق دور در حاشیه فامنین، تجرک و توابع و روستاهای اطراف، به مدت 100 ساعت اعزام شدند.

 وی افزود: مدیریت اردوهای جهادی به عهده مدرسه و پایگاه بسیج طلاب الزهرا(س)فامنین بوده و در قالب اردو های نیم روزه، سه روزه، هفتگی و ده روزه در عرصه های فرهنگی، سیاسی، روشنگری، آموزش قرآن و کلاس های مشاوره و احکام شرعی برگزار شد.

معاون فرهنگی مدرسه الزهرا(س) ادامه داد: اساتید با مطرح کردن مباحث مربوط به تربیت کودکان به سیره ی ائمه اطهار علیهم السلام اشاره کردند و از مادران خواستند که با حضور در مراسم های روضه و عزاداری امام حسین علیه السلام فرزندان خود را بیمه نمایند.

معاون فرهنگی مدرسه اذعان کرد: مبلغین با حضور در مناطق محروم و جلب کمک های نقدی و غیرنقدی مردمی به خانواده های بی بضاعت سر زده و با اهداء سبد غذایی و پوشاک و … از ایشان دلجویی کردند.

کریمی در پایان تصریح کرد: نیاز جامعه امروز حضور خواهران طلبه برای پاسخگویی به سوالات افرادی هست که در مناطق محروم زندگی می کنند. در این زمینه با بسیج دانشجویی، دانشگاه بوعلی سیناو بسیج دانشگاهی، بسیج دانش آموزی و بسیج محلات، تعامل شد و نهایت تلاش برای اجرای هر چه بهتر این امر خیر انجام گرفت.