موضوع: "حضور مبلغین در شهرستان سال"

حضور مبلغین مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین، در روستاها و مدارس و مساجد

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 25ام خرداد, 1398

خواهران طلبه مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین، با حضور در مساجد، مدارس و مناطق روستایی، احکام شرعی و مسائل روز را بیان کردند.

نرگس کریمی معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین گفت: خواهران طلبه با عنوان پرچمداران اخلاق و مبلغین احکام شرعی و مبارزه با نفس که نقش هدایت و روشنگری در جامعه را دارند با حضور در مناطق مختلف شهرستان به تبلیغ پرداختند.

وی افزود: هر یک از مبلغین در پایگاه های دینی، مساجد، هیئات مذهبی و مراکز قرآنی در ایام مختلف سال، برای اقامه نماز و برپایی مجالس تفسیر و بیان احکام حضور یافتند.

کریمی ادامه داد: در چند سال اخیر حضور خواهران طلبه و دانش آموختگان به عنوان مبلغ در منطقه نقش پررنگی در آموزش تربیت فرزندان با توجه به سیره ائمه اطهار علیهم السلام و ترویج سبک زندگی اسلامی داشته اند و با بیان مسائل روز جامعه تلاش کردند که خرافات و بی دینی در زندگی مردم راه پیدا نکند و هر مسئله ای به نام دین به حاشیه و خرافه کشیده نشود.

معاون فرهنگی مدرسه در پایان ضمن تقدیر از زحمات مبلغین اذعان کرد: در مراسمات مختلف مذهبی برنامه هایی با حضور بانوان شهرستان در حسینیه مدرسه برگزار می شود و در طول ماه مبارک رمضان و ایام محرم و سفر مراسمات دعا و قرائت قرآن و سوگواری شهادت ها با حضور حداکثری خواهران و اساتید اجرا می شود و با حضور در مناطق محروم از بیماران و محرومان دلجویی کردند.

 

 

تهیه کننده: حاجیلو