موضوع: "حاج آقا فاضلیان"

رفتار والدین در اهمیت دادن به نماز

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 2ام آذر, 1398

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان با حضور در اجلاس نماز شهرستان فامنین در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س)، راههای پی بردن به اهمیت نماز در بین خانواده ها و اشتیاق فرزندان برای نماز اول وقت را بیان کرد. 

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن فاضلیان ضمن حضور در اجلاس نماز شهرستان فامنین، در مدرسه علمیه الزهرا(س) در باره اهمیت نماز اول وقت به خواهران طلبه گفت: یکی از راه کار هایی که در خصوص مشتاق کردن فرزندان برای اقامه نماز وجود دارد بالا بردن سطح آگاهی والدین است.

وی افزود: فراهم کردن امکانات دلپذیر و زیبا کردن محل نماز خانه فرزندان را جذب خواهد کرد و تمرین عملی بزرگترها، اهمیت نماز را نشان می دهد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان اذعان کرد: فرزندان را به مساجد ببرید و آنان را تشویق کنید که نماز را با حال خوب و اول وقت به جماعت بخوانند و شیرینی نماز را به آنان بچشانید.

حجت الاسلام فاضلیان ضمن اشاره به وظیفه ای که خواهران طلبه به عنوان مبلغین دین دارند بیان کرد: آگاهی از ارزش نماز جایگاه فرد نماز گزار و کسی که به نماز کمتر اهمیت می دهد را نشان خواهد داد. اینکه نماز ستون دین است و قرآن با تعبیرهای مختلفی بر واجب بودن آن تصریح فرموده است. تا جایی که اگر نماز قبول شود کارهای دیگر هم زمینه قبولی پیدا می کند.

وی در پایان از خواهران طلبه نمونه و فعال تجلیل کرد و از نمایشگاه کتاب مدرسه دیدن کرد.

 

تهیه کننده: حاجیلو