موضوع: "گام دوم انقلاب"

ویژگیهای گام دوم انقلاب و توصیه به طلاب

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 22ام بهمن, 1398

جلسه بصیرتی با توجیه گام دوم انقلاب با حضور مسئول تربیت آموزش سپاه بسیج ناحیه فامنین، در مدرسه علمیه الزهرا(س)شهرستان فامنین، برگزار شد.

حجت الاسلام محمد مهدی یوسفی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: گام اول چهل سال طول کشید، اماگام دوم انقلاب و حرکت به سوی تشکیل حکومت اسلامی ادامه دارد.

وی افزود: رعایت این موازین لازمه توجه به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است:
1-رعایت دقیق قانون اسلامی و اساسی
2-اصول حکمت
3- اصول سه گانه سیاست خارجه : عزت، حکمت و مصلحت
4-اصول و شاخصه های مقاومت فعال
5-رعایت دقیق معنویات : اخلاص، بصیرت، ایمان و عمل به هنگام و به اندازه
6-سیاست کلی نظام
مسئول تربیت آموزش سپاه بسیج ناحیه فامنین، ادامه داد: امام علی (ع) در نهج البلاغه فرمودند؛ اول خودت را تربیت کن بعد دیگران و جامعه با این کار دیگران نیز تربیت می شوند.
سعی کنیم امید را در خودمان نهادینه بکنیم تا در دیگران نهادینه شود و همچنین در برخی مسائل که سررشته نداریم یا پاسخ آن را نمی دانیم با قاطعیت و بدون خجالت اظهار کنیم که نمی دانم.
ما باید زمان شناس باشیم و با توطئه های دشمن آشنا شویم تا بتوانیم انقلاب و آرمان های آن را حفظ کنیم.

وی در پایان تصریح کرد:مهمترین مضمون این پیام این است که مردم ایران با پیروزی در انقلاب و چهل سال تلاش برای حفظ نظام و ارزش های اسلامی گام نخست را برای انقلاب حضرت مهدی(عج) برداشته است و با درایت و بصیرت در آستانه گام دوم است. این پیامی برای دوستان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که نظام ما از چنان استحکامی برخوردار است که برای آینده بلند مدت، برنامه دارد و دوستان وظیفه سنگینی بر عهدهدارند.

نوشته: حاجیلو