موضوع: "هیئت اندیشه ورز"

دختران حاج قاسم سلیمانی

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 1ام مرداد, 1399

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان فامنین گفت: اجرای طرح” قاب حاج قاسم” و طرح ” حجاب تاج بندگی” با همکاری خواهران طلبه و بسیج خواهران شهرستان، در پارک ملت برگزار شد.

نرگس کریمی با اشاره به سخنان شهید سردار سلیمانی در باره حجاب گفت: همانطور که سردار سلیمانی دیدگاه باز و پدرانه ای به مقوله ی حجاب داشت، همه ی ما هم از دختران جوان دعوت میکنیم که در نمایشگاه عفاف و حجاب شرکت کنند و از برنامه های فرهنگی که برگزار خواهد شد دیدن نمایند.

وی افزود: در این نمایشگاه با ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و معرفی محصولات فرهنگی اعم از چادر، روسری، مغنعه، ساق دست و کتاب و تزئینات دخترانه، با قیمت مناسب ارائه شد.

کریمی ادامه داد: باید برای جذب همه دختران برنامه داشته باشیم و مثل یک خانواده همه ی فرزندانمان را دوست داشته باشیم و در کنار هم باشیم، تا دشمنان در اجرای طرح های شومشان مایوس شوند. این دختران سرزمین ما مثل آفتابی هستند که در قاب حجاب جلوه ی زیبایی خواهند داشت.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) اذعان کرد: در این مراسم که با استقبال خوب دختران و بانوان شهرستان مواجه شد، مسابقه نقاشی بین دختران ۵ تا ۱۲ سال و مسابقه پاسخ به سوالات شرعی در بین دختران ۱۲ تا ۱۷ سال، برگزار شد و جوایزی به برگزیدگان مسابقه اهداء شد.

وی تصریح کرد: در پایان مراسم دختران آفتاب با در دست داشتن تصاویر حاج قاسم سلیمانی و نقاشی هایی که کشیده بودند، در قاب عکاسی لحظه های حضورشان را ثبت کردند.

برگزاری جلسه هیئت اندیشه ورز در حوزه عفاف و‌ حجاب

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 1ام مرداد, 1399

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین، در هیئت اندیشه ورز، درباره ی اقدامات هفته عفاف و حجاب، گفت: هجمه های دشمنان به فرهنگ حجاب و عفاف برای سست کردن کانون خانواده ها به سمت دختران و مادران جوان نشانه رفته است.

مریم بشیری با اشاراه به اهداف دشمنان و تلاش برای تضعیف اعتقادات مردم ایران، بیان کرد: دشمنان برای کم رنگ کردن ارزش حجاب در بین مادران جوان و دختران، برنامه های فرهنگی مختلفی را تدارک دیده اند. تبلیغات ضد ارزش های مسلمانان هر روز بیشتر از قبل، رنگ دلسوزی به خود می گیرد.

وی افزود: دشمنان در برنامه های مختلف شبکه های مجازی در تلاش هستند که دختران ما از حجاب فاصله بگیرند و ما به عنوان طلبه وظیفه داریم برای جذب دختران برنامه های پرمخاطب و جذابی، داشته باشیم.

بشیری با اشاره به وظایف و برنامه های هیئت اندیشه ورز مدرسه اذعان کرد: به رغم تمام اقداماتی که در طول سال با اهداف نشان دادن ارزش عفاف و حجاب انجام دادیم و با عنایت به اهمیت هفته عفاف و‌ حجاب باید در این مورد بیشتر کار شود.

مدیر مدرسه تصریح کرد: انتظار داریم با جلوگیری از موازی کاری و با همکاری ارگانهای دیگر خصوصا بسیج خواهران، اقدامات خلاقانه ای را در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب انجام شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه عفاف و حجاب در پارک ملت فامنین و اجرای طرهای « حجاب تاج بندگی دختران » و طرح « در قاب سردار سلیمانی » با حضور دختران جوان بسیجی و خواهران طلبه برگزار شود.

بشیری در پایان عنوان کرد: در این راستا با ارائه محصولات فرهنگی در رابطه با حجاب و عفاف، تبلیغات گسترده ای را داشته باشید و با حضور اساتید پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان بوده و با اجرای مسابقه های جذاب، جوایزی را به برگزیدگان اهداء نمایید.