موضوع: "کمک های مومنانه"

برگزاری جلسه هیئت اندیشه ورز در حوزه عفاف و‌ حجاب

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 1ام مرداد, 1399

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین، در هیئت اندیشه ورز، درباره ی اقدامات هفته عفاف و حجاب، گفت: هجمه های دشمنان به فرهنگ حجاب و عفاف برای سست کردن کانون خانواده ها به سمت دختران و مادران جوان نشانه رفته است.

مریم بشیری با اشاراه به اهداف دشمنان و تلاش برای تضعیف اعتقادات مردم ایران، بیان کرد: دشمنان برای کم رنگ کردن ارزش حجاب در بین مادران جوان و دختران، برنامه های فرهنگی مختلفی را تدارک دیده اند. تبلیغات ضد ارزش های مسلمانان هر روز بیشتر از قبل، رنگ دلسوزی به خود می گیرد.

وی افزود: دشمنان در برنامه های مختلف شبکه های مجازی در تلاش هستند که دختران ما از حجاب فاصله بگیرند و ما به عنوان طلبه وظیفه داریم برای جذب دختران برنامه های پرمخاطب و جذابی، داشته باشیم.

بشیری با اشاره به وظایف و برنامه های هیئت اندیشه ورز مدرسه اذعان کرد: به رغم تمام اقداماتی که در طول سال با اهداف نشان دادن ارزش عفاف و حجاب انجام دادیم و با عنایت به اهمیت هفته عفاف و‌ حجاب باید در این مورد بیشتر کار شود.

مدیر مدرسه تصریح کرد: انتظار داریم با جلوگیری از موازی کاری و با همکاری ارگانهای دیگر خصوصا بسیج خواهران، اقدامات خلاقانه ای را در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب انجام شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه عفاف و حجاب در پارک ملت فامنین و اجرای طرهای « حجاب تاج بندگی دختران » و طرح « در قاب سردار سلیمانی » با حضور دختران جوان بسیجی و خواهران طلبه برگزار شود.

بشیری در پایان عنوان کرد: در این راستا با ارائه محصولات فرهنگی در رابطه با حجاب و عفاف، تبلیغات گسترده ای را داشته باشید و با حضور اساتید پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان بوده و با اجرای مسابقه های جذاب، جوایزی را به برگزیدگان اهداء نمایید. 

حضور خادمان رضوی در خیریه آبشار عاطفه ها شعبه فامنین

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 14ام تیر, 1399

مدیر خیریه آبشار عاطفه ها شعبه فامنین، گفت: با عنایت خداوند متعال، دفتر شعبه متبرک به پرچم مطهر علی بن موسی الرضا علیه السلام و عطر خوش صلوات خاصه و اهدای بسته های متبرک آستان قدس رضوی بود.

طاهره حاجیلو افزود: امسال به علت شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزاری مراسم جشن اهداء جهیزیه و سبد غذایی به طور مختصر برگزار شد. حضور مددجویان در مراسم امکان پذیر نبود.

وی ادامه داد: امسال با حمایت خیرین، مراسم ساده ای در محوطه باز دفتر خیریه برگزار شد و سعادت داشتیم که میزبان قدوم مبارک خادمان رضوی باشیم.

مدیر خیریه اذعان کرد: خادمان با اهدای کتاب هایی برای نوجوانان تیم فوتسال و لباس ورزشی که از طرف خیریه برای اعضای تیم تهیه شده بود، از ایشان به خاطر کسب مقام های برتر کشوری، تجلیل کردند.

حاجیلو ضمن تقدیر از کسانیکه با گذشت از مال خود، در تهیه اقلام پنج سری کمک جهیزیه، به مبلغ حدود بیست و پنج میلیون تومان و سبد غذایی بیش از پانزده میلیون تومان مشارکت داشتند، تصریح کرد: انفاق مال به زندگی افراد خیر و برکت عنایت خواهد کرد، چرا که همواره دعای این افراد محروم پشت سر نیکوکاران و خیرین است و ما به عنوان یک طلبه، افتخار می کنیم که در این مکان مزین به نام مبارک خورشید هشتم، خادم خانواده های بی بضاعت هستیم.

وی عنوان کرد: همچنین پنجاه پرس غذای گرم اهدایی از طرف خیر در این مراسم بین حاضران توزیع شد و دعای خیر خادمان رضوی و طلب سلامتی برای مهرجویان خیریه آبشار عاطفه ها بدرقه راهشان شد.