موضوع: "مراسم قرائت قرآن 98"

حضور مبلغین مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین، در روستاها و مدارس و مساجد

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 25ام خرداد, 1398

خواهران طلبه مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین، با حضور در مساجد، مدارس و مناطق روستایی، احکام شرعی و مسائل روز را بیان کردند.

نرگس کریمی معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین گفت: خواهران طلبه با عنوان پرچمداران اخلاق و مبلغین احکام شرعی و مبارزه با نفس که نقش هدایت و روشنگری در جامعه را دارند با حضور در مناطق مختلف شهرستان به تبلیغ پرداختند.

وی افزود: هر یک از مبلغین در پایگاه های دینی، مساجد، هیئات مذهبی و مراکز قرآنی در ایام مختلف سال، برای اقامه نماز و برپایی مجالس تفسیر و بیان احکام حضور یافتند.

کریمی ادامه داد: در چند سال اخیر حضور خواهران طلبه و دانش آموختگان به عنوان مبلغ در منطقه نقش پررنگی در آموزش تربیت فرزندان با توجه به سیره ائمه اطهار علیهم السلام و ترویج سبک زندگی اسلامی داشته اند و با بیان مسائل روز جامعه تلاش کردند که خرافات و بی دینی در زندگی مردم راه پیدا نکند و هر مسئله ای به نام دین به حاشیه و خرافه کشیده نشود.

معاون فرهنگی مدرسه در پایان ضمن تقدیر از زحمات مبلغین اذعان کرد: در مراسمات مختلف مذهبی برنامه هایی با حضور بانوان شهرستان در حسینیه مدرسه برگزار می شود و در طول ماه مبارک رمضان و ایام محرم و سفر مراسمات دعا و قرائت قرآن و سوگواری شهادت ها با حضور حداکثری خواهران و اساتید اجرا می شود و با حضور در مناطق محروم از بیماران و محرومان دلجویی کردند.

 

 

تهیه کننده: حاجیلو

 

برگزاری جلسه ی توجیهی بیانیه گام دوم انقلاب

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 20ام خرداد, 1398

نرگس کریمی معاون فرهنگی مدرسه علمیه شهرستان فامنین، از برگزاری جلسه ای با عنوان  توجیه بیانیه ی گام دوم انقلاب برای کادر مدرسه خبر داد و گفت: در این جلسه که با حضور سرگرد قراباغی مسئول عقیدتی -سیاسی بسیج ناحیه فامنین، برگزار گردید به تبیین گام دوم انقلاب پرداخته و مباحث ارزنده همراه با راهکارهایی را در این زمینه ارائه کردند.

قراباغی با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری در درجه اول روی خودسازی است، تصریح کرد: باید خودسازی را از خودمان شروع کنیم. 

وی افزود: انتشار اخلاق و معنویت در بین خانواده ها، همراه با علم و پژوهش در این زمینه و حفاظت و صیانت از خانواده، تکریم نقش زنان، مادران، تلاش کلیه ی ارگانها با نگاه به جلو با توجه به تجربیات قبلی و با تاکید بر مبانی و شعارهای انقلاب، همراه بوده و توجه به مطالبات مردم، اصلاح خطا های گذشته و امید به آینده، از مباحث مهم مقام معظم رهبری است که باید توجه جدی به آن شود.

قراباغی اذعان کرد: مهمترین کار حوزه های علمیه ترویج سبک زندگی اسلامی و آموزش خانواده ها است، تا ان شاءالله نسلی رو تربیت کنیم که حافظ ارزشهای انقلاب باشند.

 

برگزاری محفل انس با قرآن در بهار قرآن

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 19ام خرداد, 1398

برگزاری جلسه تفسیر واحکام وجزء خوانی در ماه مبارک رمضان برای بانوان شهرستان فامنین در مدرسه الزهرا (س) به روایت تصویر