موضوع: "تبلیغات"

کمالات انسانی خواهر و برادری از نسل پیامبر(ص) الگوی جهان امروز

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 14ام تیر, 1399

? مدیر مدرسه الزهرا(س) شهرستان فامنین به مناسبت دهه کرامت گفت: دهه کرامت تجلی کمالات انسانی در وجود حضرت امام رضا علیه السلام و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیهاست که الگوی انسان امروزی هستند.

مریم بشیری مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین ضمن تبریک میلاد حضرت امام رضا علیه السلام و خواهرش حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: جامع اهل بیت عصمت و طهارت (ع) شامل کرامت بودند و خصوصا کرامت سلطان طوس به عنوان اعجاز شناخته می شود. انسانها، باید اصالت رفتاری را در سیره معصومین(علیهم السلام) جستجو کنند و برای خود الگوی مناسب داشته باشند.

? وی افزود: در دهه کرامت و میلاد امام رضا(علیه السلام)، برنامه های مختلفی در مدرسه برگزار شد که معنای کرامت را بیان کند و خواهران طلبه مدرسه، با در نظر گرفتن این دو الگو به کرامات خاصه امام رئوف توسل داشته باشند. دهه کرامت تجلی بهترین ارتباط عاطفی و وفاداری یک خواهر نسبت به برادرش است که علاقمندی این خواهر نشانه عشق و وفا نسبت به امام، ولی امر و برادر اوست.

? مدیر مدرسه الزهرا(س) فامنین، ادامه داد: دهه کرامت در حقیقت یادواره ی بزرگی خاندان اهل بیت علیهم السلام و تجلی کمالات انسانی است که همیشه در صفحات تاریخ خواهد درخشید و این ایام، حرکتی معنوی و اخلاقی در بین افراد و جامعه ایجاد می کند.

بشیری اذعان کرد: امام رضا(علیه السلام) با شرایطی سیاسی به سمت خراسان و به اجبار مهاجرت کرد. استقبال حیرت آور مردم از امام خود، در مسیر و سخنان سرشار از حکمت و ماندگار آن حضرت پرده از حقیقت ها برداشت و مقام و منزلت آن امام معصوم را برای آیندگان روشن کرد، که بیانگر بزرگواری و کرامت این الگوی جهانی است.

? مدیر مدرسه الزهرا(س) فامنین توضیح داد: حضرت فاطمه معصومه سلام الله نیز که در راه برادر بزرگوارش قدم برداشت و این مسیر سخت و طولانی را از مدینه تا قم طی کرد و بزرگترین مصداق وفا و گذشت و اطاعت کردن از ولی امر خود را به نمایش گذاشت، که فراتر از عاطفه ی خواهر و برادری است و اهل معرفت به آن آشنا هستند. دو بارگاه مقدس قم و مشهد زیارتگاه دلباختگان و عاشقان معرفت شده است.

بشیری تصریح کرد: وجود با برکت این خواهر و برادر در ایران نیاز جامعه امروز است که برای خود الگو داشته باشند و بدانند که تحمل رنج سفر حضرت معصومه(س) اوج تسلیم در برابر خداوند است و ایثار برای مولا و ولی امر خود می باشد. هر کسی در هر زمانی با اطاعت از ولی امر مسلمین به جایگاه والای تقوا خواهد رسید.

نویسنده: حاجیلو

جلسه مدیران مدرسه علمیه الزهرا (س) و اداره تبلیغات اسلامی فامنین

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 27ام خرداد, 1399

 

در این جلسه به بیان مشکلات و پیشنهادات در راستای پیشبرد اهداف مبلغین، جذب بیشتر طلاب و ثبت نام در مدارس علمیه نظراتی مطرح شد.

جلسه هیئت اندیشه ورز با حضور حجت الاسلام والمسلمین حیدری رئیس اداره تبلیغات اسلامی فامنین و مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان و جمعی از روحانیون و مبلغین خواهر برگزار شد.

در این جلسه مدیر مدرسه به بیان مشکلات، انتقادات و پیشنهادات و انتقادات ثبت نام در مدارس علمیه پرداخته و در جهت افزایش جذب خواهران برای ثبت نام در حوزه نظراتی را ارائه نمود.


مریم بشیری مدیر مدرسه ضمن تشکر از همکاری اداره تبلیغات اسلامی در تبلیغ امام جماعت ها در مساجد و سطح شهر گفت: خواهران طلبه و اساتید مدرسه حضور خود را برای پیشبرد اهداف هیئت اندیشه ورز اعلام میدارد.


در ادامه حجت الاسلام حیدری رئیس اداره تبلیغات اسلامی فامنین اذعان کرد: مبلغین با برنامه ریزی صحیح، بر مسائل و مشکلات روز جامعه توجه کنند و در زمینه های مختلف فرهنگی فعالیت کرده و برای مقابله با هجمه های دشمنان نیروهای اثر گذار را تربیت و تجهیز نمایند.