موضوع: "حلقه صالحین مبلغین"

برگزاری نشست روشنگری در جلسات قرآنی

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 1ام مرداد, 1397

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) گفت: نشست روشنگری برای بانوان، با حضور اساتید و قاریان طلبه، در جلسات قرآن برگزار شد.

نرگس کریمی اظهار کرد: نشست روشنگری در جلسات قرآنی مباحثی با محوریت فضای مجازی و سبک زندگی اسلامی می باشد.

وی افزود: بعضی از بانوان به دلایل مشغله های کاری و امور مربوط به منزل ، فرصت حضور مداوم در جلسات قرآن را ندارند و با برگزاری چنین کلاس ها و نشست هایی و دعوت از مادران و دختران می توان به آموزش و فراگیری قرآن مشغول شوند و در کنار آن به مباحث روز و فراگیر جامعه پرداخته شود.

کریمی با بیان آثرات مجرب استفاده نابجا از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی عنوان کرد: حضور فرزندان در کنار مادران می تواند آداب و رفتار اجتماعی و رابطه با مردم را در جامعه فرا بگیرند. آموزش استفاده صحیح از اینترنت و فضای مجازی می تواند راهگشایی باشد برای خانواده ها تا کودکان و نوجوانان قربانی ترفندهای آدم های شیاد که در کمین نشسته اند تا جامعه را به تباهی کشیده و باعث تضعیف اعتقادات جوانان باشند.

وی با اشاره به تلاش همه دلسوزان و مبلغان و خانواده ها برای رسیدن به شیوه زندگی اسلامی اذعان کرد: تنها راه نجات انسان رعایت آداب اسلامی و اطاعت از پروردگار است که می توان با حضور در این جلسات قرآنی و محافل سرشار از نور و معرفت راه درست را یافت و با توکل بر خدا زندگی پایدار همراه با معنویت و ایمان را برای فرزندانمان بسازیم.

برگزاری حلقه معرفتی در پارک ملت با حضور خواهران طلبه

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 27ام تیر, 1397

حلقه معرفتی با موضوع عفاف و حجاب، با حضور اساتید، مبلغین طلبه و همکاری بسیج طلاب در پارک ملت فامنین برگزار شد.

طیبه رشیدی مدیر بسیج طلاب خواهران فامنین گفت: حلقه معرفتی با حضور اساتید و خواهران طلبه بسیجی، در پارک ملت فامنین برگزار شد.

وی افزود: قبل از حلقه معرفتی برنامه پیاده روی برگزار شد و در ادامه با تشکیل حلقه صالحین و معرفتی خواهران در باره چگونگی برخورد با بد حجاب ها بیان شد.

استاد رشیدی ادامه داد: مسئله حجاب از مباحثی هست که باید با ترویج صحیح پوشش اسلامی بتوانیم در جامعه امر به معروف نماییم. امر به معروف شرایطی دارد که باید با زبان خوش بیان شود و با ایجاد محبت و دوستی و رعایت اصول اسلامی از زیبایی های معنوی و ایجاد آرامش با داشتن حجاب مطرح نماییم.

وی با پذیرایی از حاضران در حلقه و تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله اذعان کرد: با حضور در جوامع عمومی و با رعایت حجاب کامل با تقدیم گل و شیرینی به خانم هایی که در پارک حضور دارند بگوییم که در کنار هم می توانیم با نشاط و شادابی و حفظ اعتقادات اسلامی زندگی شیرینی را تجربه نماییم.