« ارائه گزارش کانون خادمیاران رضویبرگزاری حلقه معرفتی در پارک ملت با حضور خواهران طلبه »

برگزاری نشست روشنگری در جلسات قرآنی

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 1ام مرداد, 1397

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) گفت: نشست روشنگری برای بانوان، با حضور اساتید و قاریان طلبه، در جلسات قرآن برگزار شد.

نرگس کریمی اظهار کرد: نشست روشنگری در جلسات قرآنی مباحثی با محوریت فضای مجازی و سبک زندگی اسلامی می باشد.

وی افزود: بعضی از بانوان به دلایل مشغله های کاری و امور مربوط به منزل ، فرصت حضور مداوم در جلسات قرآن را ندارند و با برگزاری چنین کلاس ها و نشست هایی و دعوت از مادران و دختران می توان به آموزش و فراگیری قرآن مشغول شوند و در کنار آن به مباحث روز و فراگیر جامعه پرداخته شود.

کریمی با بیان آثرات مجرب استفاده نابجا از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی عنوان کرد: حضور فرزندان در کنار مادران می تواند آداب و رفتار اجتماعی و رابطه با مردم را در جامعه فرا بگیرند. آموزش استفاده صحیح از اینترنت و فضای مجازی می تواند راهگشایی باشد برای خانواده ها تا کودکان و نوجوانان قربانی ترفندهای آدم های شیاد که در کمین نشسته اند تا جامعه را به تباهی کشیده و باعث تضعیف اعتقادات جوانان باشند.

وی با اشاره به تلاش همه دلسوزان و مبلغان و خانواده ها برای رسیدن به شیوه زندگی اسلامی اذعان کرد: تنها راه نجات انسان رعایت آداب اسلامی و اطاعت از پروردگار است که می توان با حضور در این جلسات قرآنی و محافل سرشار از نور و معرفت راه درست را یافت و با توکل بر خدا زندگی پایدار همراه با معنویت و ایمان را برای فرزندانمان بسازیم.


فرم در حال بارگذاری ...