موضوع: "دکتر خجسته"

خاطرات اسارت یک آزاده و ارادت به ولایت

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 17ام مهر, 1398

نماینده مجلس شورای اسلامی همدان فامنین در مراسم هفته دفاع مقدس مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین گفت: ما با قدرت در برابر فضا سازی های دشمنان ایستاده ایم و برای رفع مشکلات اقتصادی کشور پیگیر هستیم.

دکتر امیر خجسته ضمن حضور در مراسم هفته دفاع مقدس مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین، از خاطرات اسارت خود بیان کرد و گفت: در زندان های بعث عراق در دوران اسارت برای یادگیری قرآن و نهج البلاغه تلاش کردیم. از فرصتی که پیش آمده بود استفاده کردیم تا عمرمان در زندانهای بعثی به بطالت نگذرد. سخت بود ولی همه مشکلات را تحمل می کردند تا از لحظات نهایت بهره را ببرند.

وی افزود: شما خواهران طلبه از این موقعیت خود نهایت استفاده را ببرید ، شهدا رفتند تا شما در امنیت باشید و خوب درس بخوانید و در زندگی از سیره ائمه اطهار علیهم السلام  پیروی کنید. ما هم مثل شما یک طلبه هستیم و در نزد مقام معظم رهبری درس خارج را می گذرانیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی همدان-فامنین با اشاره به سختی هایی که ایثارگران و آزادگان در اسارت کشیدند اذعان کرد: راه ولایت ادامه دارد و همه ما در مسیر ولایت و گوش به فرمان رهبری هستیم تا بتوانیم در برابر ترفندهای دشمنان و مشکلات اقتصادی مقاوم تر باشیم و باید با تلاش در ارتقاء فرهنگ غنی اسلامی، خانواده خود را بیمه کنیم و همواره سربلند زندگی کنیم.