موضوع: "سردار سلیمانی"

حجاب، تاج بندگی دختران

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 1ام مرداد, 1399

مدیر مدرسه علمیه الزهرا سلام الله شهرستان فامنین، ضمن اشاره به ارزش حجاب در فرهنگ دین مقدس اسلام گفت: طرح “حجاب تاج بندگی” با حضور خواهران طلبه و اساتید و دختران دانش آموز و بسیجی ، در پارک ملت شهرستان، برگزار شد.

مریم بشیری بیان کرد: دشمنان سعی دارند که با ارائه برنامه های از پیش تعیین شده به بنیان خانواده ضربه بزنند و کم رنگ کردن عفاف و حجاب از اهداف شوم آنان است.

وی افزود: یکی از پلیدترین توطئه‌های دشمنان اسلام ، در زمان رضا‌خان، اجرای طرح کشف حجاب بود که بسیاری از زنان عفیفه و پاکدامن با تحمل سختیها با این اقدام شرم آور حکومت پهلوی مقاومت کردند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین ادامه داد: امروز شاهد ترفندهای دشمنان اسلام و ایران، در تضعیف عفت و حجاب هستیم که زنان پاکدامن و دختران نجیب را به سمت فرهنگ غرب سوق داده و ارزش حجاب را در بین ایشان کمرنگ کنند.

بشیری تصریح کرد: اجرای طرح “حجاب تاج بندگی” با حضور خواهران طلبه و بسیجی و دختران جوان و نوجوان بسیجی شهرستان، در پارک ملت برگزار شد و با برگزاری مسابقه نقاشی بین دختران ۵ تا ۱۲ سال، آنان را با ارزش حجاب آشنا کرده و به برگزیدگان این مسابقه، جوایزی اهداء شد.

وی با بیان تاثیر عفاف و حجاب در استحکام خانواده ها اذعان کرد: ارزش زن نجیب، چون گوهری در صدف است که با حفظ حجاب از آن مراقبت خواهد شد و پایبند بودن به خانواده، نقشه‌های دشمنان را لگدمال میکند و این دختران آفتاب میتوانند با گوهر نایاب حجاب، زیباتر از همیشه باشند و در قاب متانت و نجابت بدرخشند.

دختران حاج قاسم سلیمانی

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 1ام مرداد, 1399

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان فامنین گفت: اجرای طرح” قاب حاج قاسم” و طرح ” حجاب تاج بندگی” با همکاری خواهران طلبه و بسیج خواهران شهرستان، در پارک ملت برگزار شد.

نرگس کریمی با اشاره به سخنان شهید سردار سلیمانی در باره حجاب گفت: همانطور که سردار سلیمانی دیدگاه باز و پدرانه ای به مقوله ی حجاب داشت، همه ی ما هم از دختران جوان دعوت میکنیم که در نمایشگاه عفاف و حجاب شرکت کنند و از برنامه های فرهنگی که برگزار خواهد شد دیدن نمایند.

وی افزود: در این نمایشگاه با ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و معرفی محصولات فرهنگی اعم از چادر، روسری، مغنعه، ساق دست و کتاب و تزئینات دخترانه، با قیمت مناسب ارائه شد.

کریمی ادامه داد: باید برای جذب همه دختران برنامه داشته باشیم و مثل یک خانواده همه ی فرزندانمان را دوست داشته باشیم و در کنار هم باشیم، تا دشمنان در اجرای طرح های شومشان مایوس شوند. این دختران سرزمین ما مثل آفتابی هستند که در قاب حجاب جلوه ی زیبایی خواهند داشت.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) اذعان کرد: در این مراسم که با استقبال خوب دختران و بانوان شهرستان مواجه شد، مسابقه نقاشی بین دختران ۵ تا ۱۲ سال و مسابقه پاسخ به سوالات شرعی در بین دختران ۱۲ تا ۱۷ سال، برگزار شد و جوایزی به برگزیدگان مسابقه اهداء شد.

وی تصریح کرد: در پایان مراسم دختران آفتاب با در دست داشتن تصاویر حاج قاسم سلیمانی و نقاشی هایی که کشیده بودند، در قاب عکاسی لحظه های حضورشان را ثبت کردند.