موضوع: "سردار سلیمانی"

برگزاری جلسه توجیهی با موضوع دهه فجر در مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 16ام بهمن, 1398

جلسه توجیهی با موضوع دهه فجر و اهداف انقلاب اسلامی با حضور رئیس اداره تبلیغات شهرستان فامنین، در مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی ایران و تبیین آن توسط خواهران طلبه گفت: جمهوری و اسلامی بودن نظام یعنی خواست مردمی که می خواهند آنچه خدا می پسندد و خیر است تعیین کنند و سرنوشت ساز کشور باشد.

وی افزود: نسل فعلی و آینده کشور با راهنمایی های شما مبلغین باید بدانند که چه رسالت سنگینی بر عهده دارند و باید از مسیر حاکمیت توحید و عدالت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسداری کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ادامه داد: مردم در تشییع شهادت سردار سلیمانی رای و نظرشان را در عمل نشان دادند و به ایستادگی و پافشاری برای آرمانهای انقلاب تجدید پیمان کردند.

حجت الاسلام حیدری عنوان کرد: با توجه به مجاهدت های سردار سلیمانی در جریان مبارزه با استکبار ، این ایام را فرصتی مناسب بدانیم که رشادت ها و ایثار شهدا را در پیروزی قدرتمندانه نظام مقدسمان تبیین کنیم و با افرادی که در نظر دارند شبهه افکنی کنند و دل و جان مردم را تهدید می کنند تا بتوانند انقلاب را بد جلوه دهند و با ژست دلسوزی برای مردم و کشور وارد عمل می شوند را بشناسانیم و خود نیز به نحوی درست و با بصیرت این مسیر را ادامه دهیم.

 

نوشته: حاجیلو

برگزاری نشست بصیرتی با موضوع انتخابات در مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 16ام بهمن, 1398

جلسه نشست بصیرتی با حضور خواهران طلبه با موضوع انتخاب درست با سخنرانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر گفت: یک طلبه و مبلغ در جامعه اثرات مثبتی خواهد داشت و از یک مبلغ انتظار هست که با گفتار و رفتار مناسب الگو باشد. چنانچه در پیروزی انقلاب و هدایت مردم در این مسیر علما و روحانیون نقش خوبی را ایفا نمودند.
وی افزود: هجمه هایی که از طریق شبکه های ماهواره ای اعمال میشود و باعث آسیب های اجتماعی بین مردم هست و مخصوصا در باره تبلیغاتی که برای عدم  حضور مردم در انتخابات مطرح می شود و  دشمنان سعی دارند که ملت ایران را از وضعیت کشور مایوس کنند.
 رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین اذعان کرد: خوشبختانه شورای نگهبان با نظارت شایسته در تایید صلاحیت ها وارد شد و افرادی معرفی شدند که مردم میتوانند با انتخاب درست راه را بر دشمنان ببندند و برای تصمیمات مهم کشور با انتخاب اصلح تاثیر گذار باشند.

وی ادامه داد: تلاش کنید که در این امر مردم را راهنمایی کنید که نیروهای علاقمند و دلسوز نسبت به آینده و سرنوشت کشور و میهن را انتخاب کنند.

حجت الاسلام حیدری در پایان تصریح کرد: عدم حضور در انتخابات منجر به واگذار کردن فرصت به اقلیتی زاویه دار می شود که صلاح کشور در این نخواهد بود.

نوشته: حاجیلو

مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا (س)

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 22ام دی, 1398

 مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) در مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان فامنین، برگزار شد.

این مراسم به مدت 3 روز در مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان فامنین با حضور طلاب و اساتید و مبلغین و بانوان شهرستان، برگزار گردید.

در این مراسم سخنرانان در مورد شخصیت حضرت فاطمه (س) و الگوگیری بانوان از ایشان مطالبی را بیان کردند و با مداحی و سینه زنی به پایان رسید.

برگزاری مراسم گرامیداشت سردار پر افتخار اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 16ام دی, 1398

این مراسم با حضور حجت الاسلام مصباح امام جمعه شهرستان فامنین وسرگرد قره باغی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین و با مداحی آقای حجتی و حضور باشکوه طلاب، اساتید و بانوان شهرستان فامنین، در مدرسه علمیه الزهرا (س) برگزار گردید.

 

حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح بابیان اینکه ویژگی بارز این شهید بزرگوار ولایت مداری ایشان بود، گفت: شهید سلیمانی زندگی بسیار ساده ای داشتند و بزرگ شده ی منطقه ای محروم بودند. وجودش از دنیا طلبی وخودخواهی و منیت خالی بود و بخاطر اخلاصش کارهای بزرگی انجام دادند.

وی  افزود: وقتی انسان به خداوند توکل کند و توسل هم داشته باشد خداوند با رحمتش به اونگاه می کند.

به ذره گر نظر لطف بوتراب کند    

رود به آسمان و کار آفتاب کند

او با مردم بود و برای کمک به مردم هر لحظه آماده بود، تا خداوند مزد زحماتش را با عزت و شهادت داد.

در ادامه سرگرد قره باغی گفت: پشت سر ولایت باشیم و یقین داشته باشیم به گفته ی ولی، انتقام سختی در انتظار این شیاطین است.

قره باغی افزود: آمریکا می داند چه اشتباه بزرگی کرده و الان دیگر کشورها را واسطه قرار داده تا ایران انتقام نگیرد و این نشان دهنده قدرت، عزت و عظمت اسلام است که دشمن در اظطراب به سر می برد تا انتقام گرفته شود.

وی ادامه داد: به فرموده حضرت آقا  ، جهاد سردار بسیار بزرگ بود و شهادتش هم باید بزرگ می شد و با عزت و عظمت می رفت و این نشان می دهد تا جهاد اکبر نباشد و غلبه برنفس ، مزد بزرگی مثل شهادت نصیب کسی نمی شود.

در پایان سرگرد قره باغی اظهار داشت: ثمره خون  سردار شهید حاج قاسم امنیت و انسجام ملت و خروج آمریکایی ها از منطقه خواهد بود.