موضوع: "روز مبارزه با فتنه"

اعزام مبلغین به مناطق محروم

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 27ام بهمن, 1397

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تعدادی از مبلغین مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین به مناطق محروم اعزام شدند.

نرگس کریمی معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام فجر فاطمی با همکاری بسیج طلاب، تعدادی از مبلغین مدرسه به مناطق دور و محروم اعزام شدند و با برگزاری کلاس های آموزش احکام و اخلاق و نشست های بصیرتی از اهداف والای انقلاب سخن گفتند.

وی با اشاره به جایگاه شهدا در نزد پروردگار افزود: از وظایف مردم و خصوصا طلاب این است که یاد و نام شهدا را زنده نگه دارند و به همین منظور در این ایام با حضور در گلزار شهدا از مزار شهیدان انقلاب و شهدای دفاع مقدس غبار روبی کردند. 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین ادامه داد: تعدادی از خواهران طلبه، دانش آموختگان و مبلغین  با عنوان فعالان فرهنگی تجلیل شدند و هدایایی به رسم یادبود به ایشان اهداء شد.

 

9 دی تجلی قدرت خدا و وحدت ملی

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 12ام دی, 1397

مراسم 9 دی در مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین، با حضور با شکوه اساتید و خواهران طلبه برگزار شد.

نرگس کریمی معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین گفت: اساتید و خواهران طلبه با حضور حداکثری در راهپیمایی 9 دی شرکت کردند و با ولایت تجدید میثاق کردند. 

وی افزود: حماسه 9 دی تقویت انسجام و وحدت ملی و پیوند مجدد مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. حماسه 9 دی روزی است که فتنه گران را منزوی ساخت و نشان داد انقلاب اسلامی با رهبری ولی فقیه زمان و با اتکا به سرمایه های درونی قادر است همانند هشت سال دفاع مقدس، بحران ها را مهار کند و آن را به فرصت های تاریخی مبدل نماید.

معاون فرهنگی با اشاره به بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، اذعان کرد: دشمنان با ایجاد فتنه سعی داشتند ملت غیور و انقلابی ایران را از مسیر ولایت پذیری دور ساخته و جایگاه رهبری جامعه اسلامی را متزلزل نمایند که این بار نیز با هدایتگری مقام عظمای ولایت و درایت و حضور موثر مردان و زنان ایران عزیز، فتنه 88 به بهترین شکل به دست مردم در نطفه نابود شد.

کریمی ادامه داد: نشست اخلاقی نیز با موضوع 9 دی در مدرسه برگزار شد که بیانیه مرکز مدیریت برای خواهران طلبه قرائت شد.

تهیه کننده: حاجیلو