موضوع: "انتخابات"

برگزاری نشست بصیرتی با موضوع انتخابات در مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 16ام بهمن, 1398

جلسه نشست بصیرتی با حضور خواهران طلبه با موضوع انتخاب درست با سخنرانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر گفت: یک طلبه و مبلغ در جامعه اثرات مثبتی خواهد داشت و از یک مبلغ انتظار هست که با گفتار و رفتار مناسب الگو باشد. چنانچه در پیروزی انقلاب و هدایت مردم در این مسیر علما و روحانیون نقش خوبی را ایفا نمودند.
وی افزود: هجمه هایی که از طریق شبکه های ماهواره ای اعمال میشود و باعث آسیب های اجتماعی بین مردم هست و مخصوصا در باره تبلیغاتی که برای عدم  حضور مردم در انتخابات مطرح می شود و  دشمنان سعی دارند که ملت ایران را از وضعیت کشور مایوس کنند.
 رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین اذعان کرد: خوشبختانه شورای نگهبان با نظارت شایسته در تایید صلاحیت ها وارد شد و افرادی معرفی شدند که مردم میتوانند با انتخاب درست راه را بر دشمنان ببندند و برای تصمیمات مهم کشور با انتخاب اصلح تاثیر گذار باشند.

وی ادامه داد: تلاش کنید که در این امر مردم را راهنمایی کنید که نیروهای علاقمند و دلسوز نسبت به آینده و سرنوشت کشور و میهن را انتخاب کنند.

حجت الاسلام حیدری در پایان تصریح کرد: عدم حضور در انتخابات منجر به واگذار کردن فرصت به اقلیتی زاویه دار می شود که صلاح کشور در این نخواهد بود.

نوشته: حاجیلو