موضوع: "دهه کرامت"

"دختران آفتاب" در سایه خورشید هشتم

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 24ام تیر, 1398

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین، گفت: جشن بزرگ دهه کرامت به مناسبت میلاد سراسر نور و سرور حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و حضرت ثامن الحجج امام رضا علیه السلام برگزار شد.

نرگس کریمی با بیان اینکه سخنرانی و مولودی خوانی و مسابقات فرهنگی، از جمله برنامه های دهه کرامت بود، ابراز کرد: مسابقات حجاب و عفاف به صورت پیامکی در دهه کرامت برگزار شد. مخاطبان این مسابقه عموم بانوان و دختران جوان منطقه و خواهران طلبه بودند، که با انتشار این پیامها در شبکه های اجتماعی در ترویج فرهنگ صحیح حجاب و عفاف نهادینه کردن آن سهم بسزایی داشتند .

وی افزود: نشست های علمی - تخصصی در باره ی شیوه های رفتاری حضرت امام رضا علیه السلام در تربیت فرزند با حضور بانوان و خواهران طلبه و اساتید مدرسه  و همچنین نشست های مشا بهی   نیز در سطح شهرستان وروستاها با حضور مبلغین  برگزار شدودر  میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها علاوه  بر برگزاری جشن ومسابقه بین دختران شهرستان هدایای ارزنده ای  همراه با کتاب به شرکت کنندگان اهداءگردید.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین در ادامه اذعان کرد: حلقه های معرفتی با عنوان پاسخگویی به شبهات حجاب و عفاف و با حضور مربیان حلقات صالحین در روستاها وسطح شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به اعزام مبلغین به روستاهای دور و محروم جهت نهادینه سازی حجاب و عفاف، تصریح کرد: طلاب مبلغه  با حضور در مناطق مختلف  با اجرای  مراسم  جشن میلاد امام رضا علیه السلام، برنامه های مختلفی  در قالب نشست های معرفتی و مذهبی و بیان احکام  وپرسش وپاسخ را اجرا کردند.

کریمی در پایان ضمن تقدیر از مبلغین و دانش آموختگان و اساتید عنوان کرد: حضور خواهران طلبه  همراه با بانوان شهرستان در پیاده روی  که به مناسبت تجمع بزرگ عفاف و حجاب با عنوان “دختران آفتاب ” در سایه خورشید هشتم قدم برداشته، نمادی از پوشش و رفتار اسلامی را به نمایش گذاشتند و با حضور در نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به مناسبت هفته عفاف و حجاب که توسط چند نفر از خواهران طلبه جهت عرضه محصولات اسلامی -ایرانی  برگزار شد ، دهه کرامت را گرامی داشتند.