موضوع: "9 دی"

برگزاری مراسم گرامیداشت سردار پر افتخار اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 16ام دی, 1398

این مراسم با حضور حجت الاسلام مصباح امام جمعه شهرستان فامنین وسرگرد قره باغی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین و با مداحی آقای حجتی و حضور باشکوه طلاب، اساتید و بانوان شهرستان فامنین، در مدرسه علمیه الزهرا (س) برگزار گردید.

 

حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح بابیان اینکه ویژگی بارز این شهید بزرگوار ولایت مداری ایشان بود، گفت: شهید سلیمانی زندگی بسیار ساده ای داشتند و بزرگ شده ی منطقه ای محروم بودند. وجودش از دنیا طلبی وخودخواهی و منیت خالی بود و بخاطر اخلاصش کارهای بزرگی انجام دادند.

وی  افزود: وقتی انسان به خداوند توکل کند و توسل هم داشته باشد خداوند با رحمتش به اونگاه می کند.

به ذره گر نظر لطف بوتراب کند    

رود به آسمان و کار آفتاب کند

او با مردم بود و برای کمک به مردم هر لحظه آماده بود، تا خداوند مزد زحماتش را با عزت و شهادت داد.

در ادامه سرگرد قره باغی گفت: پشت سر ولایت باشیم و یقین داشته باشیم به گفته ی ولی، انتقام سختی در انتظار این شیاطین است.

قره باغی افزود: آمریکا می داند چه اشتباه بزرگی کرده و الان دیگر کشورها را واسطه قرار داده تا ایران انتقام نگیرد و این نشان دهنده قدرت، عزت و عظمت اسلام است که دشمن در اظطراب به سر می برد تا انتقام گرفته شود.

وی ادامه داد: به فرموده حضرت آقا  ، جهاد سردار بسیار بزرگ بود و شهادتش هم باید بزرگ می شد و با عزت و عظمت می رفت و این نشان می دهد تا جهاد اکبر نباشد و غلبه برنفس ، مزد بزرگی مثل شهادت نصیب کسی نمی شود.

در پایان سرگرد قره باغی اظهار داشت: ثمره خون  سردار شهید حاج قاسم امنیت و انسجام ملت و خروج آمریکایی ها از منطقه خواهد بود.

بزرگ ترین درس حضرت زینب(س)ولایت مداری ،بصیرت ودین داری است.

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 11ام دی, 1398

امام جمعه شهرستان فامنین در جمع طلاب وبانوان شهرستان به مناسبت میلادپرخیر وبرکت حضرت زینب(س)گفتند: اولین نکته در وجود حضرت زینب(س)پاکی ایشان است واینکه ایشان بسیار سوز داشته وهمین باعث تاثیر گذار بودن ایشان شده است ؛خیلی ها لفاظ خوبی هستند ولی دلنواز نیستند وسوز ومعرفت وصبر و فهم درستی ندارند؛حضرت زینب(س)بسیاربصیرت د اشتندوهرکس می خواهدمثل ایشان الگو باشدباید اول خودسازی کند بعد دگر سازی.

دفاع از حریم ولایت نکته دوم ویژگی بانوست که درسه جاازامام سجاد(ع)دفاع می کندپس ماهم باید ولایت پذیری را از ایشان بیاموزیم وبا اتحاد وبصیرت خود بتوانیم حافظ انقلاب وارزش های انقلاب باشیم تا بتوانیم به دنیا صادر کنیم حضرت زینب(س)از ما می خواهد کیان خانواده را حفظ کرده وبعد خدا مداری را در جامعه زیاد کنیم واز پرچم اسلام دفاع کنیم وخود خواهی ،هواپرستی و منیت گرایی را از خودمان دورکنیم.

انقلاب مسیری است که اهل بیت آن را برای ماترسیم کردند

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 10ام دی, 1398

 معاون فرهنگی مدرسه الزهرا (س) شهرستان فامنین، ضمن اشاره به راهپیمایی 9دی، روز بصیرت که با حضور اقشار مختلف مردم، طلاب، اساتید و دانش آموختگان برگزار شد، گفت: مردم حماسه ساز بار دیگر در راهپیمایی 9 دی نماد عزت ، استقلال و بصیرت را به نمایش گذاشتند و با حضور باشکوه و عاشورایی خود با ولایت مداری تجدید میثاق کردند.

نرگس کریمی بیان کرد: حماسه نهم دی چون سال های قبل، با حضور باشکوه و حماسه ساز ومردم ولایت مدار شهرستان فامنین، برگزار شد.

وی افزود: بعد از راهپیمایی امام جمعه فامنین حجت الاسلام  والمسلمین حاج آقا رضا مصباح، در تجمع شرکت کنندگان ضمن تشکر و قدر شناسی از مردم همیشه حاضر در صحنه و بصیر فامنین، که به فرموده مقام معظم رهبری  حضور عظیم و خروشان مردم در 9دی تجلی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب ماست، بیان کرد؛ انقلاب مسیری است که اهل بیت (ع) آن را برای ما ترسیم کردند و حقیقت تشیع همان حرکت در مسیر ولایت است.

 امام جمعه فامنین افزود: ما هر 10 سال یکبار با فتنه روبرو بودیم و فتنه 88 تکرار جنگ احزاب بود که بعد از شکست تمام گروهها به این نتیجه رسیدند که باید در مقابل انقلاب بایستند. اگر تاریخ را خوب مطالعه کنیم می توانیم از گذشته درس بگیریم و در آینده به کار ببریم.

 حجت الاسلام مصباح ادامه داد: پشتیبان ولایت باشیم و بدانیم این عزت ما امانت امام و شهداست، پس با تبعیت از ولایت می توانیم در مقابل دشمنان ایستادگی و زمینه ساز ظهور باشیم باید قدر وحدت و انسجام و امنیت را بدانیم و حافظ ارزشهای انقلاب باشیم.