موضوع: "دهه فجر"

برگزاری جلسه توجیهی با موضوع دهه فجر در مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 16ام بهمن, 1398

جلسه توجیهی با موضوع دهه فجر و اهداف انقلاب اسلامی با حضور رئیس اداره تبلیغات شهرستان فامنین، در مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی ایران و تبیین آن توسط خواهران طلبه گفت: جمهوری و اسلامی بودن نظام یعنی خواست مردمی که می خواهند آنچه خدا می پسندد و خیر است تعیین کنند و سرنوشت ساز کشور باشد.

وی افزود: نسل فعلی و آینده کشور با راهنمایی های شما مبلغین باید بدانند که چه رسالت سنگینی بر عهده دارند و باید از مسیر حاکمیت توحید و عدالت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسداری کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ادامه داد: مردم در تشییع شهادت سردار سلیمانی رای و نظرشان را در عمل نشان دادند و به ایستادگی و پافشاری برای آرمانهای انقلاب تجدید پیمان کردند.

حجت الاسلام حیدری عنوان کرد: با توجه به مجاهدت های سردار سلیمانی در جریان مبارزه با استکبار ، این ایام را فرصتی مناسب بدانیم که رشادت ها و ایثار شهدا را در پیروزی قدرتمندانه نظام مقدسمان تبیین کنیم و با افرادی که در نظر دارند شبهه افکنی کنند و دل و جان مردم را تهدید می کنند تا بتوانند انقلاب را بد جلوه دهند و با ژست دلسوزی برای مردم و کشور وارد عمل می شوند را بشناسانیم و خود نیز به نحوی درست و با بصیرت این مسیر را ادامه دهیم.

 

نوشته: حاجیلو