موضوع: "کلاس اخلاق با حضور حاج اقا فاضلیان"

قله عبادت وبندگی ماه رجب است

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 15ام اسفند, 1397

 برگزاری نشست اخلاقی با موضوع ماه رجب ماه عبادت و بندگی با حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران استان همدان در مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین برگزار شد.

حجت السلام و المسلمین سید حسن فاضلیان با حضور در مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین، در جمع طلاب و اساتید و مبلغین و دانش آموختگان گفت: از بهار عبادت که ماه رجب است و مناسبت های مهم آن مثل اعتکاف و میلاد پر خیر و برکت امیرالمومنین امام علی (ع) که بهترین زمانهاست غافل نباشیم، چون هرچیزی فصلی دارد وفصل عبادت و بندگی ماه رجب است که طلاب باید نهایت استفاده را از آن ببرند.

وی با اشاره به اینکه ماه رجب قله عبادت و بندگی است، افزود: خداوند نعمت های فراوانی را بر ما ارزانی داشته که خیلی از انسان ها از این برکات و نعمات غافل یا بی بهره اند و خداوند این نعمت ها را بر شما طلاب ارزانی داشته که باید قدر شناس باشید. از جمله تحصیل در علوم دینی طلبگی و حجاب که خداوند بر ما منت بزرگی گذاشته است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان ادامه داد: دعای بسیار عالی در ماه رجب است که “با اللهم یا ذاالمنن السابقه والالاء الوازعه” شروع شده  و منسوب به امام زمان (عج) است که بسیار پر نغز و امام عصر(عج) بعد از نماز آن را قرائت می کردند و شما هم بخوانید تا ان شا ءالله به قله عبادت و بندگی برسید .