« کارگاه سلامت با موضوع طب اسلامینقش عفت و حیا در آرامش انسان »

قله عبادت وبندگی ماه رجب است

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 15ام اسفند, 1397

 برگزاری نشست اخلاقی با موضوع ماه رجب ماه عبادت و بندگی با حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران استان همدان در مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین برگزار شد.

حجت السلام و المسلمین سید حسن فاضلیان با حضور در مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین، در جمع طلاب و اساتید و مبلغین و دانش آموختگان گفت: از بهار عبادت که ماه رجب است و مناسبت های مهم آن مثل اعتکاف و میلاد پر خیر و برکت امیرالمومنین امام علی (ع) که بهترین زمانهاست غافل نباشیم، چون هرچیزی فصلی دارد وفصل عبادت و بندگی ماه رجب است که طلاب باید نهایت استفاده را از آن ببرند.

وی با اشاره به اینکه ماه رجب قله عبادت و بندگی است، افزود: خداوند نعمت های فراوانی را بر ما ارزانی داشته که خیلی از انسان ها از این برکات و نعمات غافل یا بی بهره اند و خداوند این نعمت ها را بر شما طلاب ارزانی داشته که باید قدر شناس باشید. از جمله تحصیل در علوم دینی طلبگی و حجاب که خداوند بر ما منت بزرگی گذاشته است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان ادامه داد: دعای بسیار عالی در ماه رجب است که “با اللهم یا ذاالمنن السابقه والالاء الوازعه” شروع شده  و منسوب به امام زمان (عج) است که بسیار پر نغز و امام عصر(عج) بعد از نماز آن را قرائت می کردند و شما هم بخوانید تا ان شا ءالله به قله عبادت و بندگی برسید .

 


فرم در حال بارگذاری ...