« مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا (س)بزرگ ترین درس حضرت زینب(س)ولایت مداری ،بصیرت ودین داری است. »

برگزاری مراسم گرامیداشت سردار پر افتخار اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 16ام دی, 1398

این مراسم با حضور حجت الاسلام مصباح امام جمعه شهرستان فامنین وسرگرد قره باغی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین و با مداحی آقای حجتی و حضور باشکوه طلاب، اساتید و بانوان شهرستان فامنین، در مدرسه علمیه الزهرا (س) برگزار گردید.

 

حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح بابیان اینکه ویژگی بارز این شهید بزرگوار ولایت مداری ایشان بود، گفت: شهید سلیمانی زندگی بسیار ساده ای داشتند و بزرگ شده ی منطقه ای محروم بودند. وجودش از دنیا طلبی وخودخواهی و منیت خالی بود و بخاطر اخلاصش کارهای بزرگی انجام دادند.

وی  افزود: وقتی انسان به خداوند توکل کند و توسل هم داشته باشد خداوند با رحمتش به اونگاه می کند.

به ذره گر نظر لطف بوتراب کند    

رود به آسمان و کار آفتاب کند

او با مردم بود و برای کمک به مردم هر لحظه آماده بود، تا خداوند مزد زحماتش را با عزت و شهادت داد.

در ادامه سرگرد قره باغی گفت: پشت سر ولایت باشیم و یقین داشته باشیم به گفته ی ولی، انتقام سختی در انتظار این شیاطین است.

قره باغی افزود: آمریکا می داند چه اشتباه بزرگی کرده و الان دیگر کشورها را واسطه قرار داده تا ایران انتقام نگیرد و این نشان دهنده قدرت، عزت و عظمت اسلام است که دشمن در اظطراب به سر می برد تا انتقام گرفته شود.

وی ادامه داد: به فرموده حضرت آقا  ، جهاد سردار بسیار بزرگ بود و شهادتش هم باید بزرگ می شد و با عزت و عظمت می رفت و این نشان می دهد تا جهاد اکبر نباشد و غلبه برنفس ، مزد بزرگی مثل شهادت نصیب کسی نمی شود.

در پایان سرگرد قره باغی اظهار داشت: ثمره خون  سردار شهید حاج قاسم امنیت و انسجام ملت و خروج آمریکایی ها از منطقه خواهد بود.


فرم در حال بارگذاری ...