« حجاب، تاج بندگی دخترانبرگزاری جلسه هیئت اندیشه ورز در حوزه عفاف و‌ حجاب »

دختران حاج قاسم سلیمانی

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 1ام مرداد, 1399

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان فامنین گفت: اجرای طرح” قاب حاج قاسم” و طرح ” حجاب تاج بندگی” با همکاری خواهران طلبه و بسیج خواهران شهرستان، در پارک ملت برگزار شد.

نرگس کریمی با اشاره به سخنان شهید سردار سلیمانی در باره حجاب گفت: همانطور که سردار سلیمانی دیدگاه باز و پدرانه ای به مقوله ی حجاب داشت، همه ی ما هم از دختران جوان دعوت میکنیم که در نمایشگاه عفاف و حجاب شرکت کنند و از برنامه های فرهنگی که برگزار خواهد شد دیدن نمایند.

وی افزود: در این نمایشگاه با ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و معرفی محصولات فرهنگی اعم از چادر، روسری، مغنعه، ساق دست و کتاب و تزئینات دخترانه، با قیمت مناسب ارائه شد.

کریمی ادامه داد: باید برای جذب همه دختران برنامه داشته باشیم و مثل یک خانواده همه ی فرزندانمان را دوست داشته باشیم و در کنار هم باشیم، تا دشمنان در اجرای طرح های شومشان مایوس شوند. این دختران سرزمین ما مثل آفتابی هستند که در قاب حجاب جلوه ی زیبایی خواهند داشت.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) اذعان کرد: در این مراسم که با استقبال خوب دختران و بانوان شهرستان مواجه شد، مسابقه نقاشی بین دختران ۵ تا ۱۲ سال و مسابقه پاسخ به سوالات شرعی در بین دختران ۱۲ تا ۱۷ سال، برگزار شد و جوایزی به برگزیدگان مسابقه اهداء شد.

وی تصریح کرد: در پایان مراسم دختران آفتاب با در دست داشتن تصاویر حاج قاسم سلیمانی و نقاشی هایی که کشیده بودند، در قاب عکاسی لحظه های حضورشان را ثبت کردند.


فرم در حال بارگذاری ...