« ارائه عملکرد معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) در ماه مبارک رمضان به روایت تصویرفضیلت و اعمال ماه مبارك رجب »

اشاعه عملکرد مدارس علمیه خواهران، در راستای ارتقاء کیفیت سطح آموزشی و فرهنگی، موثر است

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 31ام فروردین, 1395

مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان همدان، در دیدار با خواهران طلبه شهرستان فامنین، گفت: در این روز امکانی فراهم شده است تا تجربیات و پیشرفت های مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س)، منتقل گردد و با اشاعه عملکرد خود و ارزیابی نقاط قوت و ضعف ، باعث ارتقاء کیفیت آموزشی در جامعه باشند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضلیان، در دیدار از مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین، با تبریک روز میلاد باسعادت امام جواد(ع)، اظهار کرد: برای مدرسه افتخاریست که پایه گذارش آیت الله محمدی می باشد و عنایت ویژه ایشان به مباحث طلاب از نعمات بزرگ برای شهرستان است. وجود پر برکت حجت الاسلام مصباح در فامنین فرصتی است تا در راستای ارتقاء کیفیت آموزشی و فرهنگی بهره مند گردید.

وی با اشاره به اهمیت حفظ قرآن و آموزش قرآن افزود: خواهران طلبه می توانند نقش موثری در تربیت قرآنی فرزندان داشته باشند و با آموزش در مهد های مدارس علمیه، از همان خردسالی برای کودکان برنامه ریزی نمایند و آنان را در راستای زندگی اسلامی و قرآنی تربیت نمایند.

حجت الاسلام فاضلیان ادامه داد: پیشرفت در سطوح مختلف علمی و اسلامی نیازمند مطالعه و تحقیق است و یک طلبه باید عالم به علوم قرآنی و سیره زندگی بزرگان دین باشند و از آن در زندگی شخصی و اجتماعی خود بهره ببرند.

وی اذعان کرد: فضای مدرسه به عنوان یک محیط ارزشی، با همدلی و همراهی اساتید و طلبه ها و با تقویت نقاط قوت، به سمت ارتقاء فرهنگی و تبلیغی باشد، که نیازمند جامعه ماست.

وی با طرح سوالاتی از خواهران طلبه و پاسخگویی آنان، با اهداء جوایزی از ایشان تجلیل کرده و گفت: با ارزیابی عملکردها و بررسی ضعف و رفع آنها مدرسه ای نمونه، و دانش آموخته گانی موثر در جامعه، تربیت نمایید و از همراهی عالمان و اساتید، هوشمندانه بهره بگیرید.


فرم در حال بارگذاری ...