« برگزاری مسابقات حجاب و عفاف در مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنیننهادینه کردن حجاب و عفاف در بین بانوان با برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در فامنین »

اعزام مبلغین به اردو های جهادی از طرف مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 28ام تیر, 1396

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین گفت: حدود 12 نفر از مبلغین و دانش آموختگان برای آموزش و کمک به مردم مناطق محروم و روستاهای دور افتاده به اردوهای جهادی اعزام شدند.

 

نرگس کریمی اظهار کرد: با همکاری بسیج خواهران، جمعی از خواهران طلبه و دانش آموختگان مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین، به مناطق روستایی اعزام شدند و فعالیت هایی در زمینه های آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و بیان احکام شرعی داشتند.

وی با اشاره به اهمیت حضور طلاب در جامعه افزود: در سال 96 حضور مبلغین در اردوهای جهادی چشمگیر بوده است. فعالیت خواهران طلبه در زمینه های اعتقادی، بصیرتی، آموزش قرآن و مشاوره ی خانواده و تربیت فرزند و آموزش استفاده صحیح از فضای مجای برگزار شد.

معاون فرهنگی مدرسه خاطر نشان کرد: مباحث مبلغین در حمایت از تحکیم خانواده و اهمیت حجاب و عفاف در بین مادران و دختران جوان بوده است و نهایت تلاش را در راستای تبیین سبک زندگی اسلامی در بین قشر محروم جامعه انجام داده اند.

 


فرم در حال بارگذاری ...