« برگزاری آیین آغاز سال تحصیلی 98-97 مدارسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنیناعزام مبلغین به اردوهای جهادی از مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین »

فعالیت های فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 8ام مهر, 1397

برنامه های مربوط به هفته دفاع مقدس با حمایت بسیج طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین برگزار شد.

نرگس کریمی معاون فرهنگی مدرسه الزهرا(س) فامنین، ضمن عرض تبریک ایام دفاع مقدس به ایثارگران و خانواده های معظم شهدا و مردم سلحشور ایران گفت: در 31 شهریور رژیم بعث عراق با تصمیم و طرح قبلی با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران جنگی نابرابر را علیه ایران اسلامی آغاز کردند. با ایثار و از خودگذشتگی جوانان و با نثار خون شهدا توانستیم نظام اسلامی ایران را مقتدرانه به درختی عظیم مبدل نماییم که مسلمانان در نقاط دیگر جهان نیز، زیر سایه آن باشند.

وی افزود: مدرسه با حمایت بسیج طلاب خواهران برنامه هایی را برای این ایام مقدس اجرا کردند. از جمله این برنامه ها چون محفل انسی با قرآن و محفل انسی با شهدا برگزار شد.

استاد کریمی ادامه داد: در این راستا با حضور خواهران طلبه و همکاری اساتید و مدیر کانون بسیج طلاب، نمایشگاه عکس دفاع مقدس برگزار شد و نشست اخلاقی و روشنگری، با حضور آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان و حجت الاسلام والمسلمین شایان از اساتید حوزه برادران برگزار شد و به سوالات و شبهات حاضران پاسخ داده شد.

معاون فرهنگی مدرسه الزهرا(س) فامنین تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس تعدادی از مبلغین به روستاها و مناطق دور و محروم شهرستان اعزام شدند و در این راستا نیز رزمایش اردوی جهادی در این هفته و ایام دیگر برگزار شد.


فرم در حال بارگذاری ...