« بازی کودکان در طبیعت ، ارتباط قوی معنوی و رضایت شخصی آنان در زندگی را القا می کندالسلام علیک فاطمه الزهرا(س) »

مدرسه علمیه الزهرا(س) دارای فضای فیزیکی و معنوی بسیار مناسبی در منطقه غرب کشور است

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 16ام اسفند, 1394

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) خواهران در شهرستان فامنین اظهار داشت: مدرسه الزهرا(س) از سال 1370 شروع به فعالیت نموده است و از اساتید توانمند و متخصص بهره مند بوده و از سطح علمی بالایی در منطقه غرب کشور برخوردار است. لذا از متقاضیان واجد شرایط دعوت می شود برای تحصیل در مقطع سطح دو ثبت نام به عمل آورند.

مریم بشیری با اشاره به امکانات مدرسه علمیه الزهرا(س) و برخورداری از خوابگاه طلاب و فضای فیزیکی مناسب در شأن خواهران طلبه از کسانی که تمایل به تحصیل در سطح دو را دارند دعوت کرد تا در زمان مقرر اقدام به ثبت نام نمایند.

وی افزود: از عملکردهای حوزه خواهران در چندین سال گذشته ، تربیت مربیان و طلاب فرهیخته و متخصص و از اساتید که در مناطق مختلف به تدریس مشغول می باشند.

بشیری ادامه داد: تعداد زیادی از دانش آموختگان در سطح سه و سطح چهار مشغول تحصیل می باشند و از افراد متدین و متعهد نسبت به ارزشهای اسلامی در جمع مردم حضور پیدا کرده و از مبلغین ممتاز مدرسه می باشند.

وی با توجه به جایگاه والای زن در اسلام و ارزش آموزش علوم مختلف دینی و تربیتی و رشته های دیگر ، حوزه علمیه را مکانی مناسب برای حضور در اجتماع و فعالیت های فرهنگی و مذهبی عنوان کرد.

مدیر مدرسه الزهرا(س) در پایان تصریح کرد: در زمانی که کشور ما شاهد بحث های نفوذ فرهنگی از طرف کشورهای مختلف بوده و تهاجم فرهنگی ،جوانان ما را هدف قرار داده است، این مسئولیت ما را بسیار سنگین تر از قبل می کند که بتوانیم در امر تربیت و سبک زندگی اسلامی قدم موثری برداشته و به تربیت نسل جوان با نگاه اعتقادی و مذهبی بپردازیم تا بتوانیم راه معلمی که همانا راه انبیاست را در جهت افزایش سلامت جامعه و ارتقاء فرهنگ اسلامی برداریم . منتظر حضور دانش آموزان و ثبت نام در مدرسه الزهرا(س) هستیم. ان شاءالله



نویسنده: طاهره حاجیلو


فرم در حال بارگذاری ...