« جلسه مدیران مدرسه علمیه الزهرا (س) و اداره تبلیغات اسلامی فامنینکمک های مومنانه همچنان ادامه دارد »

مدرسه علمیه الزهرا(س) در ویدئو کنفرانس مبارزه با کرونا

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 7ام خرداد, 1399

ویدئو کنفرانس ره آورد کووید۱۹ با حضور نماینده منتخب همدان فامنین در مجلس شورای اسلامی در مدرس۶ علنیه الزهرا(س) فامنین، برگزار شد.

به گزارش رابط خبری مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین، این جلسه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین فلاح و با حضور اساتید برتر کشوری و طلاب مدرسه برگزار شد.

در این جلسه عملکرد خواهران طلبه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بررسی شد و برنامه ریزی بهبود شرایط و جلوگیری از آسیب دیدن خانواده ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین فلاح در کنفرانس ویدوئی که برگزار شد، ضمن تشکر از خواهران طلبه مدرسه علمیه فامنین، برای برگزاری این کنفرانس گفت:
بحث استراتژی دشمن که سالها غرب را با ساخت فیلم هایی که حتی شکست امام زمان را نشان می دادند، ولی در این ایام که بحث مقابله با ویروس کرونا مطرح بود نشان دادند که حاکمیت قوی باید در تمام عرصه ها قدرتمند باشد و شاهد بودیم که غرب پوشالی در رفع مشکلات خود ناتوان بودند.

وی افزود: مردم ایران با کمک های مومنانه که موادغذایی خود را بین دیگران تقسیم کردند و مثل همیشه ثابت کردند که با وحدت و همدلی میتوان بر هر دشمنی پیروز شد.

حجت الاسلام فلاح با اشاره به مباحث علائم ظهور که در فضای مجازی مطرح میشود اذعان کرد: بحث علائم ظهور و نقش کرونا در ایجاد ظهور درست است و این به خاطر همدلی مردم با هم است که این همدلی یکی از نشانه هاست.

وی تصریح کرد: توجه به دین که مردم در آخرالزمان مباحث اعتقادی را مطرح می کنند و به دین گرایش پیدا میکنند، همانا پخش اذان در اسپانیا که مورد توجه مردم جهان قرار گرفت.

نماینده همدان فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما میتوانیم در تقدم ظهور اثرگذار باشیم و بحث کرونا در این حد می تواند محقق شود، از باب اینکه همه مدلهای حکومتی و افراد حکومت کرده باشند و ناکارامدی آنها معلوم شود و مردم در پی یک حکومت واقعی و قدرتمند باشند و اینجاست که نزدیک به حکومت منجی خواهیم بود.

وی در پایان گفت: این دیوار بزرگی که در برابر چشم جهان سومی ها ساخته شده بود و این بحث کرونا آبروی این حکومت های به ظاهر قدرتمند را برد که بفهمند باید یک قدرت الهی و معنوی باشد تا مردم آسوده باشند. مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) فرموده اند که آمریکا در حال افول است و این کرونا این بحث را به خوبی ظاهر کرد.
کرونا این خدمت را کرد که ناکارامدی مدلهای جدید حکومت بر دنیا را نشان داد و بشر را متوجه یک حکومت دیگری که منجی بشریت باشد ، کرده است.

 


فرم در حال بارگذاری ...