« برگزاری مراسم یاد و خاطره امام راحل و شهدای 15 خردادبرنامه های دهه مهدویت در مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین برگزار شد »

برگزاری جلسه جزءخوانی خواهران طلبه به مناسبت 14 خرداد

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 16ام خرداد, 1396

بسمه تعالی

نرگس کریمی معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین گفت: در ماه مبارک رمضان مراسم جزءخوانی ، جمع خوانی و تفسیر قرآن کریم در مدرسه برگزار می شود.

وی برگزاری برنامه های قرآنی را از مهمترین برنامه ها در ماه مبارک رمضان دانست و ادامه داد: این مراسم هر روز رأس ساعت 10 با حضور حداکثری بانوان و خواهران طلبه و اساتید برگزار می شود.

کریمی اظهار کرد: با توکل بر خدا و عنایت امام عصر (عج) این مراسم تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و در این مراسم اساتید با بیان احکام و تدبر در آیات کلام الله مجید و پاسخ به سوالات و شبهات، حاضر خواهند شد.

معاون فرهنگی مدرسه مهمترین هدف برگزاری مراسم های قرآنی را در ماه مبارک رمضان، انس بیشتر خواهران طلبه و شرکت کنندگان در مراسم جزءخوانی، بیان کرد.

وی در پایان ضمن تقدیر از مدیر بسیج طلاب مدرسه، خاطر نشان کرد: همکاری و همدلی این قشر ارزشی و بسیجی را در عرصه های مختلف فرهنگی ارج نهاده و همکاری در برگزاری مراسم های مذهبی و مناسبتی را از عملکردهای موثر بسیج طلاب، اعلام کرد.


فرم در حال بارگذاری ...