« مراسم برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام در مدرسه علمیه الزهرا(س)فامنینبرگزاری جلسه جزءخوانی خواهران طلبه به مناسبت 14 خرداد »

برگزاری مراسم یاد و خاطره امام راحل و شهدای 15 خرداد

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 16ام خرداد, 1396

بسمه تعالی

مریم بشیری مدیر مدرسه علمیه الزهراء (س) فامنین، گفت: 14 خرداد یادآور روزهای حزن و اندوه فقدان رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران است. مردی الهی و مبارزی خستگی ناپذیر که انقلاب اسلامی ایران را بر پایه استقلال و آزادی بنا نمودند. 

وی افزود: اکنون با گذشت بیش از ربع قرن از ارتحال امام راحل، افکار و اندیشه های بلند ایشان فراتر از ایران و درسطح بین الملل قرار گرفته است. 

مدیر مدرسه با اشاره به اهمیت آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران اذعان کرد: استادان و خواهران طلبه و دانش آموختگان و مبلغین، در این روز با تجمع در امام زاده اسماعیل فامنین، با حضور حداکثری بانوان و سخنرانی اساتید، از صیانت و دستاوردهای انقلاب اسلامی، حمایت کرده و با آرمان های بلند امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

بشیری ادامه داد: طلاب با پیروی از منویات مقام معظم رهبری ، برای تحقق عدالت و ارزش های انقلاب اسلامی ایران گام برداشته و با گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای قیام خونین 15 خرداد 42 بار دیگر با حضور خود در این مراسم ها، اهمیت این روز بزرگ را یادآور شدند.

وی در پایان تصریح کرد: مراسم جزءخوانی نیز در روز ارتحال امام خمینی(ره) و در امام زاده، با حضور اساتید و قاریان برتر حوزه فامنین، برگزار شد و با مراسم روضه خوانی و سوگواری به پایان رسید.

 

 


فرم در حال بارگذاری ...