« مراسم عزاداری و سوگواری 28 ماه صفر در مدرسه علمیه خواهران فامنین برگزار شدکلاس هفتگی مبلغین با حضور دانش آموختگان و اساتید برگزار شد »

جلسه اعضای خادمان رضوی با موضوع " سوگواری در غروب خورشید هشتم" برگزار شد

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 29ام آبان, 1396

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) گفت: جلسه ی اعضای کانون خادمان رضوی، مقارن با ایام شهادت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، در مدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین برگزار شد.

نرگس کریمی اظهار کرد: کانون خادمان رضوی به عنوان یکی از کانون های فرهنگی، با هدف گسترش فرهنگ رضوی و سبک زندگی اسلامی در مدرسه شروع به فعالیت کرده است. فعالیت کانون در مناسبت های مذهبی با حمایت همه جانبه مدرسه به نحو احسن انجام خواهد شد و به همین مناسبت جلسه ای با موضوع “سوگواری در غروب خورشید هشتم” برگزار شد.

وی افزود: هر کدام از اعضا به نحوی مسئولیت اجرای مراسم را برعهده گرفتند و مصوب شد؛ استاد زهرا نقوی در وصف سیره ی عملی حضرت امام رضا علیه السلام و سبک زندگی ائمهعلیهم السلام سخنرانی کند.

معاون فرهنگی مدرسه اذعان کرد: مراسم در روز آخر ماه صفر و شهادت علی بن موسی الرضا علیه السلام با حضور جمع کثیری از بانوان منطقه برگزار خواهد شد و از اهداف این برنامه ها آشنایی خانواده ها با سیره ی زندگی ائمه اطهار علیهم السلام است و مداحی و سوگواری در شهادت خورشیدهشتم ولایت و امامت می باشد تا بتوانیم ذره ای در مسیر ولایت قدم برداریم.


فرم در حال بارگذاری ...