« پخش نذری و غذای گرم در شب میلاد کریم اهل بیتمساجد اصیل ترین پایگاه فرهنگی تربیتی در نظام اسلامی »

جهادی دیگر با کمک های مومنانه طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س)فامنین

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 24ام اردیبهشت, 1399


معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران فامنین، از فعالیت بانوان طلبه شهرستان، در مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.

نرگس کریمی با اشاره به تهیه سبد غذایی به ارزش حدود چهل میلیون ریال از طرف خواهران طلبه مدرسه، گفت: طلاب جهادی شهرستان، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون تمامی تلاش خود را در امداد رسانی به مردم منطقه بکار گرفتند و چندین نفر از بانوان طلبه شهرستان به صورت مستقل یا در قالب فعالیت های سازماندهی شده گروه های جهادی به امر امداد رسانی پرداختند.

وی با بیان اینکه اکثر فعالیت های امدادی بانوان طلبه در زمینه های تهیه ماسک، آماده سازی اقلام بهداشتی و حضور در مرکز بهداشت، انجام شد، افزود: برخی طلاب با استفاده از امکانات شخصی خود به تهیه اقلام مورد نیاز مردم اقدام کردند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س)فامنین، بیان کرد: طلاب به منظور همیاری با کادر درمان در فعالیت هایی مانند غربالگری و کمک در توجیه مردم نسبت به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تشویق به در خانه ماندن، کمک رسانی کردند.

وی ادامه داد: مبلغین و طلاب مدرسه، با تهیه سبد غذایی در راستای تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در اجرای رزمایش کمک های مومنانه به خانواده های آسیب پذیر و قشر محروم قدم برداشته و اقلام مورد نیاز خانواده ها را تهیه کردند.

وی اظهار داشت: مدرسه علمیه خواهران فامنین، با سازماندهی خاص طلاب در حد توان به وظایف خود برای مقابله با ویروس کرونا عمل کردند به گونه ای که با کمک خیرین بسته های غذایی که شامل (برنج، گوشت، روغن، ماکارونی، حبوبات، رشته، خرما و …) تهیه کرده و با شناسایی افراد نیازمند به ایشان اهداء کردند.

کریمی در پایان ضمن قبولی کمکهای نقدی و غیر نقدی خیرین، اذعان کرد: علاوه بر غذای جسم سعی کردیم با اهداء کتب اعتقادی و زندگینامه شهدا در بین کادر درمان و نیروهای سپاه ناحیه فامنین، از زحمات ایشان قدردانی کنیم.

نوشته: حاجیلو


فرم در حال بارگذاری ...