« کمک های مومنانه همچنان ادامه داردجهادی دیگر با کمک های مومنانه طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س)فامنین »

پخش نذری و غذای گرم در شب میلاد کریم اهل بیت

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 24ام اردیبهشت, 1399

معاونت فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان فامنین، از اجرای طرح اکرام کریمانه در شب ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام خبرداد و گفت: یکی از ویژگی ها و صفات بارز حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام ، کریم بودن ایشان است، بطوری که حضرت، در زندگی شخصی خود سه مرتبه کل اموالش را نصف نموده و دراختیار نیازمندان قرار داده، چراکه عقیده داشتند که هرچه در راه خدا دهد، خداوند چندین برابرش را عنایت خواهد فرمود.

نرگس کریمی با بیان اهمیت رزمایش کمک های مومنانه از سوی طلاب گفت: سیره ی اخلاقی کریم اهل بیت علیهم السلام ، باید الگویی در سبک زندگی ما باشد تا در این شرایط حساس کشور، به وظیفه خود که حمایت از قشر آسیب پذیر جامعه است، عمل کنیم.

وی همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) تصریح کرد: شرایط کشور به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و فاصله گذاری اجتماعی، اجازه برگزاری مراسمات و اعیاد مذهبی را در مکانهای عمومی، که تجمع در محافل میباشد را نمیدهد، بنابراین مبلغین و فعالان فرهنگی مدرسه علمیه خواهران فامنین، جشن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام را بگونه‌ای دیگر برگزار کردند و درکنار جشن سنت افطاری را هم احیاء نمودند.

معاون فرهنگی مدرسه اذعان کرد: با خیریه آبشار عاطفه ها شعبه فامنین هماهنگ شدیم ، تا با تهیه و پخش افطاری در محلات ضعیف، شب میلاد کریم اهل بیت علیه السلام را جشن بگیریم.

وی در پایان تصریح کرد: از همسایگان مدرسه علمیه و خانواده های محروم هم غافل نبوده و شیر و کیک نذری جهت افطار اهداء کردیم.

نویسنده: حاجیلو


فرم در حال بارگذاری ...