« گزارش عملکرد مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین در ماه ضیافت الهیسوم خرداد، حماسه ای عظیم در تاریخ ایران »

حضور حداکثری خواهران طلبه در راهپیمایی روز قدس

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 20ام خرداد, 1397

خواهران طلبه مدرسه الزهرا(س) شهرستان فامنین، با حضور چشمگیر در راهپیمایی روز قدس، از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

نرگس کریمی معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین، ضمن اشاره به اهمیت حضور  خواهران طلبه در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: روز قدس مناسبتی رسمی در تقویم جمهوری اسلامی ایران است که در جمعه آخر ماه رمضان هرسال برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: موج عشق به خدا و اهل بیت علیهم السلام به جهاد رنگ خدایی می بخشد و استقامت و مقاومت ملت فلسطین با همگرایی و اتحاد تنها رمز پیروزی و موفقیت است. لذا برای حمایت از مقاومت ملت فلسطین، مردم ولایی ایران همگام با دیگر مسلمین جهان، در روز قدس راهپیمایی می کنند.

کریمی با تأکید بر اهمیت حضور اقشار مختلف در این حرکت عظیم اسلامی، اذعان کرد: خواهران طلبه و دانش آموختگان و اساتید مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین نیز، به امر رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با حضور حداکثری خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر با اهداف و آرمان های امام راحل تجدید پیمان کرده و برای دفاع از ملت فلسطین و مقاومت آنان در برابر صهیونیست، شعار ” مرگ بر اسرائیل ” سردادند.

در پایان راهپیمانی خواهران طلبه در مسجد اعظم برای اقامه نماز دشمن شکن جمعه گرد هم آمدند تا در به همراه نمازگزاران صفوف نماز را فشرده تر کرده و به خطبههای نماز جمعه که توسط حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا رضا مصباح خوانده شد، گوش جان بسپارند.

سخنران قبل از خطبه سردار شایان بودند که با بیان اهمیت حضور مسلمین جهان در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان طبق سال های قبل از ستمدیدگان فلسطین حمایت کنند، خاطر نشان کرد: حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی در 16 مرداد 1358 روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان، را روز قدس اعلام کردند. ایشان زمانی درباره مردم مظلوم فلسطین این قضیه را مطرح کردند که مسئله فلسطین دچار فرسایش شده بود و با مطرح کردن روز قدس، مبارزه فلسطین را از ملیت و عربیگری به یک مسئله دینی تبدیل کردند.


فرم در حال بارگذاری ...