« حضور خادمان رضوی در خیریه آبشار عاطفه ها شعبه فامنینکمالات انسانی خواهر و برادری از نسل پیامبر(ص) الگوی جهان امروز »

دلهای عاشقان امام رضا علیه السلام همه سوی مشهد است

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 14ام تیر, 1399

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین گفت: دهه کرامت فرصتی برای نشر فرهنگ اهل بیت(ع) است که جلوه وحدت امت اسلام باشد. امسال خیلی از عاشقان حسرت زیارت بارگاه ملکوتی مولای خود را داشتند و روز میلاد امام رضا علیه السلام که پایان دهه کرامت است را جشن گرفتند.

نرگس کریمی معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین، با اشاره به برگزاری جشن ها و برنامه های اجرا شده به مناسبت این ایام عنوان کرد: در دهه کرامت که شامل یکم ذی القعده، روز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) ملقب به روز دختر می باشد تا یازدهم این ماه که روز میلاد مبارک حضرت ثامن الحجج است که انوار خداوند متعال بیش از هر روز دیگری بر زمین تابیده است و به یمن این ایام مبارک برنامه هایی در مدرسه اجرا شد.

وی ادامه داد: این دهه فرصتی مناسب برای نشر و تعمیق فرهنگ اهل بیت(ع) است و خواهران طلبه و مبلغین با حضور معنوی در مدرسه و فضای مجازی زمینه ی آشنایی هر چه بیشتر مردم و خصوصا دختران جوان، معرفت آن بزرگواران را نشان دادند.

کریمی ادامه داد: مراسم مولودی خوانی با طلابی که در مدرسه حضور داشتند، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، تا در این روز با سعادت میلتد کریم اهل بیت(ع) کبوتر دل این خواهران به سمت حرم مولا پر بکشد و همه با هم ” السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی” را سر دادند.

معاون مدرسه الزهرا(س) فامنین، با اشاره به جایگاه والای این خواهر و برادر که ایران را مظهر عشق به ولایت و امامت کرده اند، تصریح کرد: میلاد اختر تابناک ولایت شمس الشموس روز باسعادتی بود تا از مبلغین فرهنگی مدرسه تجلیل کنیم و از فعالان فرهنگی و شرکت کنندگان در مسابقات مختلف در ایام دهه کرامت، با تقدیم هدایایی تقدیر شدند، که همواره در تداوم این حرکات فرهنگی قدم برداشته و با مسئلت خواستن از خداوند متعال، برای پاسداری از اعتقادات و ارزشهای اسلامی تلاششان را بیشتر کنند.

وی افزود: گرچه دهه کرامت و جشن میلاد امام رضا علیه السلام ، در مشهد مقدس حال و هوای دیگری دارد، اما امسال شرایط متفاوت است و شیوع ویروس کرونا جهان را تحت الشعاع قرار داده و باعث شده که امکان حضور مبلغین و طلاب مدرسه در صحن و سرای سلطان طوس وجود نداشته باشد، ولی با برگزاری مراسم جشن و سرور در مدرسه ارادت و محبت خود را به مولای خویش نشان دادند.

کریمی در پایان اذعان کرد: در این ایام مبارک با جمع آوری نذورات و بسته های غذایی و فرهنگی سعی کردیم، به محرومان و خصوصا آسیب دیدگان این روزهای کرونایی، کمک کنیم و به هر طریقی بتوانیم در مسیر ارادت به خورشید هشتم قدم برداریم .

تهیه کننده: حاجیلو


فرم در حال بارگذاری ...