« نهادینه کردن حجاب و عفاف در بین بانوان با برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در فامنینرمضان، ماه رحمت و مغفرت، فرصتی برای آموزش احکام و اعتقادات اسلامی »

راهپیمایی بانوان به مناسبت هفته عفاف و حجاب

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 21ام تیر, 1396

بسمه تعالی

برگزاری مراسم پیاده روی با حضور بانوان شهرستان فامنین به مناسبت آغاز هفته عفاف و حجاب

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین گفت:اجتماع بزرگ 21 تیرماه در سراسر کشور با موضوع “من حجاب را دوست دارم” چهارشنبه را مشق خدایی کرد.

مریم بشیری ضمن بیان اهداف برنامه های هفته حجاب و عفاف اظهار کرد: روز 21 تیرماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز عفاف و حجاب نام گذاری شده است. روزی که شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب و حمله رضا خان به متحصنان متدین در مسجد گوهر شاد، همجوار حرم مطهر رضوی، 21 تیر را به این نام انتخاب کرده است.

وی افزود: تحکیم خانواده از ارزش های اسلام است و تأکیدات فراوانی بر اخلاق و حفظ حریم خانواده شده است و از احادیث معصومین علیه السلام می توان به اهمیت جایگاه خانواده و حفظ حجاب آگاه شد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران فامنین ادامه داد: با ارتقاء علم و تقوا در بین خواهران طلبه و بانوان از کیان خانواده خود حمایت خواهیم کرد و در صدد هستیم که تربیت فرزندانمان بر پایه و اصول و اعتقادات اسلامی باشد و با حفظ سنگر حجاب و عفاف، که از مسائل مهم کشور است به مبارزه بر علیه تهاجم فرهنگی و بدحجابی و بی عفتی خواهیم پرداخت و اجازه نفوذ افکار به اصطلاح روشنفکرانه بدحجابان را در شهرمان نخواهیم داد.

بشیری اذعان کرد: مراسم پیاده روی بانوان در حمایت از تحکیم خانواده و بزرگداشت روز حجاب و عفاف و عهدی دوباره با شهدا، بود. تجمع در پارک ملت فامنین و اجرای برنامه های متنوع در ارتباط با عفاف با همت بنیاد شهید فامنین و با حضور مسئولین شهرستان و اهداء هدایایی به قید قرعه برای خواهران حاضر در مراسم به پایان رسید.

 

 


فرم در حال بارگذاری ...