« راهپیمایی بانوان به مناسبت هفته عفاف و حجابراهپیمایی خواهران طلبه مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین در روز قدس »

رمضان، ماه رحمت و مغفرت، فرصتی برای آموزش احکام و اعتقادات اسلامی

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 10ام تیر, 1396

برگزاری مراسم جشن عید سعید فطر در مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین؛

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین، ضمن بیان اینکه ماه رمضان، ماه رحمت و مغفرت است و بهترین فرصت برای خود سازی و آموزش اعتقادات اسلامیست، اظهار کرد: کلاس های جزءخوانی و آموزش احکام  و تقویت اعتقادات اسلامی از اهداف اجرای برنامه های مدرسه، در ماه مبارک رمضان بوده است .

 

مریم بشیری در مراسم جشن عید سعید فطر که با حضور اساتید و طلاب و بانوان منطقه برگزار شد، گفت: ماه رمضان ماه خداست و ماهی برای خود سازی و ارتقاء اعتقادات اسلامی است. فرصتی مناسب برای آموزش احکام و قرائت قرآن کریم است.

وی افزود: به همین مناسبت در این ایام بافضیلت با همکاری و تلاش اساتید مدرسه، کلاس های آموزش احکام و تدبر در قرآن و جزء خوانی هر روز در مدرسه، برگزار شد و بانوان استقبال کرده و با حضور خود آیاتی از کلام الله مجید را قرائت کرده و در این ماه قرآن را ختم کردند.

مدیر مدرسه الزهرا(س) فامنین ضمن تقدیر از عوامل برگزاری این مراسم با فضیلت بیان کرد:  مراسم تجلیل در روز عید فطر برگزار شده و چند نفر از اساتید و گروه قاریان و فعالان جزءخوانی، با اهداء جوایزی تقدیر شدند.

بشیری در ادامه اظهار کرد: اکثر مبلغان و دانش آموختگان در این ماه مبارک با برگزاری کلاس های آموزشی و حضور در مساجد و روستاها به امر تبلیغ و آموزش اخلاق و سبک زندگی اسلامی پرداخته و در کلاس های آموزش قرآن و پاسخ به سوالات شرعی و ترویج فرهنگ غنی اسلامی حضور یافتند.

وی در پایان ضمن تبریک عید بندگی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین در مراسم از ایشان تشکر کرده و اذعان کرد: سعی داریم، این کلاس ها در ایام فراغت تابستان هم ادامه داشته باشد و بانوان  بتوانند با حضور در کلاس های آموزشی برای حفظ ارزش های اسلامی و تربیت نسلی دوستدار اهل بیت علیهم السلام تلاش نمایید.

 

تهیه کننده: حاجیلو


فرم در حال بارگذاری ...