« کلاس هفتگی مبلغین با حضور دانش آموختگان و اساتید برگزار شدکلاس اخلاق با حضور امام جمعه شهرستان فامنین در مدرسه علمیه الزهرا(س) برگزار شد »

عرض تسلیت به مناسبت درگذشت هموطنان در مناطق زلزله زده کرمانشاه

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 23ام آبان, 1396

بسمه تعالی

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین، ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت جمعی از هموطنان در مناطق زلزله زده، گفت: حادثه غم انگیز زلزله در یک شنبه شب گذشته موجب کشته و مجروح شدن شماری از هموطنان در مناطق غرب کشور شد.

مریم بشیری اظهار کرد: با آرزوی صحت و سلامتی و صبر برای بازماندگان و مغفرت و رحمت برای درگذشتگان این حادثه دلخراش، مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین، آمادگی برای ارائه هر گونه خدمات مورد نیاز و اعزام به مناطق زلزله زده را دارد. 

وی افزود: کشور ما با توجه به موقعیت جغرافیایی در معرض زلزله های متعدد قرار دارد ، نهادهای دولتی و غیر دولتی باید، آمادگی لازم برای مواجه شدن با این حوادث را داشته باشند. لذا هموطنان متدین و غیور با بکارگیری ظرفیت های موجود خدمات رسانی به مناطق زلزله زده را مد نظر داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین اذعان کرد: از هر اقدامی برای اسکان موقت آسیب دیدگان استقبال می کنیم و امیدواریم بتوانیم با ارائه کمک های نقدی و غیر نقدی به فرمایش مقام معظم رهبری جامعه عمل بپوشانیم.


فرم در حال بارگذاری ...