« برگزاری نشست با موضوع عید غدیر خم در مدرسه علمیه الزهراء (س) فامنینبرگزاری مسابقات حجاب و عفاف در مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین »

مراسم بزرگداشت روز دختر و جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) در مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 4ام مرداد, 1396

بسمه تعالی

حضرت فاطمه معصومه(س) اسوه کامل اخلاق و اخلاص

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین گفت: مراسم میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) با حضور اساتید و مبلغین و بانوان شهرستان برگزار شد.

نرگس کریمی ضمن تبریک روز دختر اظهار کرد: روز دختر فرصت مناسبی برای بیان شأن و منزلت حضرت معصومه(س) به عنوان اسوه اخلاق و اخلاص است.

وی با بیان اهمیت این روز مبارک اذعان کرد: این مراسم با حضور اساتید مدرسه و خواهران طلبه و بانوان شهرستان برگزار شد و استاد زهرا نقوی در باره جایگاه دختران در جامعه سخن گفت.

زهرا نقوی مهم ترین فاکتور زندگی برای دختران را حفظ حجاب و حیا عنوان کرد و ادامه داد: این ویژگی در لحظه لحظه زندگی معصومین مشاهده می شود و حفظ حجاب می تواند اثرات مثبتی در جامعه داشته باشد و امنیت و آرامش را به خانواده ها به ارمغان بیاورد.

استاد حوزه با اشاره به اهمیت حجاب تصریح کرد: دختران به عنوان مادران آینده نقش بزرگی در تربیت فرزندان دارند و باید الگوی خود را ائمه معصومین علیهم السلام قرار دهند و موفقیت جامعه آینده را تضمین نمایند.


فرم در حال بارگذاری ...