« حضور مقتدرانه خواهران طلبه در راهپیمایی 22 بهمن 1396حضور دادستان دادسرای ویژه روحانیت منطقه غرب کشور در مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین »

نشست سیاسی به مناسبت ایام الله دهه فجر 96

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 21ام بهمن, 1396

نشست سیاسی با موضوع دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه فجر در مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فامنین با حضور در مراسم گرامی داشت ایام الله دهه فجر مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین گفت: ویژگی که انقلاب ما دارند هیچ انقلاب دیگری ندارد.

سرگرد حسن بهادری یکتا اظهار کرد: شهادت صدیقه طاهره (س) ام ابیها را تسلیت عرض می کنیم و ایام الله دهه فجر را تبریک می گوییم. یکی از شاخصه های انقلاب ایران، مردمی بودن هست و در پیروزی انقلاب همه مردم از اقشار مختلف حضور داشته اند و کسی نمی تواند ادعا کند که انقلاب به او وابسته است.

وی افزود: بحث بعدی از شاخصه های انقلاب رهبری، است و بعد از امامان علیهم السلام کسی مثل امام راحل (ره) نبوده است که با مدیریت مدبرانه و رهبری عالمانه توانست بر استکبار پیروز شود و انقلاب اسلامی ایران در بهمن سال 1357 با رهبری ایشان به پیروزی رسید.

سرگرد بهادری ادامه داد: امام با تمام رفعت و مهربانی خودش در برابر استکبار هرگز نهراسید و شجاعانه در برابر طاغوت زمان ایستاد و فرمودند که به والله جز خداوند از کسی نخواهم نهراسید. برای این انقلاب از حضرت آدم زحمت کشیده شده است تا به دست امام زمان(عج) برسد. زحماتی که امام و مادران شهدا و جوانان انجام دادند تا در بهمن ۵۷ به پیروزی رسید.

وی اذعان کرد: مگر می شود دوران انقلاب و زحماتی که برای به دست اوردن آن کشیده شده است را فراموش کرد. هرگز نمی توان موقعیت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با دوران قبل از انقلاب مقایسه کرد. مقایسه شب و روز ممکن نیست و مقایسه حق و باطل امکان ندارد. دستاوردهای انقلاب همان خودباوری هست و قبل از انقلاب می گفتند که ایران هرگز نمی تواند به دستاوردهای علمی برسد. چه روحه ای بود که حضرت امام در روحیه ی جوان های ما دمید که ما بهترین سلاح ها را درست کرده ایم.

 فرمانده سپاه ناحیه فامنین تصریح کرد: امروز انقلاب ما تشیع را از انزوا دراورد و این برکتی هست که در سراسر دنیا شاهد هستیم. ما امروز از تمام مسلمانان دنیا حمایت می کنیم. از ذلت ژاندارمی آمریکا رهایی یافتن یک دستاورد خوب است و نمی توان آن را با ذلت نفوذ آمریکا در زمان شاه مقایسه کرد. امروز دنیا نگاهش به بیانات مقام معظم رهبری می باشد. بهترین مترجم ها را می گیرند که بتوانند از اولین نفرهایی باشند که از سخنان ایشان بهره ببرند.

وی با بیان زندگی امام راحل و زندگی حضرت آقا گفت: مقام معظم رهبری در نهایت صداقت و سادگی زندگی می کنند و این با زمان زندگی شاهانه قبل انقلاب قابل مقایسه نیست. دستاوردها فقط آب و برق و گاز نیست و ما باید عزت و شرف عظیم انقلاب را بگوییم. با بودن کلی دشمن ، سابقه حکومت اسلامی ایران که در تاریخ بی نظیر است و دشمنان در صدد نابودی نظام و تضعیف حکومت اسلامی هست. مردم همیشه با حضور در صحنه مشت محکمی بر استکبار زده اند.

تهیه کنند: حاجیلو


فرم در حال بارگذاری ...