« مراسم آغاز سال تحصیلی 99-98 مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین"دختران آفتاب" در سایه خورشید هشتم »

مراسم ویژه غدیر در مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین برگزار شد

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 7ام شهریور, 1398

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین گفت: در آستانه عید غدیر خم ویزه برنامه های متنوعی در مدرسه اجرا شد.

نرگس کریمی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و ایام دهه ولایت اظهار کرد: ویژه برنامه های جشن عید غدیر با سخنرانی حجت الاسلام حاج آقا علی نقوی از اساتید حوزوی قم، با موضوع ولایت و منزلت خطبه غدیر، با حضور اساتید و خواهران طلبه و بانوان شهرستان برگزار شد.

وی در ادامه به برگزاری مسابقه از خطبه غدیر اشاره کرد و گفت: در این مراسم با شکوه ، مداحی و مولودی خوانی و شعر خوانی توسط خواهران مبلغه برگزار شد و به تعداد پنج نفر از حاضرین که به سوالاتی از خطبه غدیر پاسخ صحیح داده بودند جوایزی اهداء شد.

معاون فرهنگی مدرسه با بیان اینکه بخش دیگری از برنامه های این معاونت، برپایی نمایشگاه کتاب در مدرسه بود اذعان کرد: این نمایشگاه به مناسبت عید غدیر و کتابهایی با مباحث خطبه غدیر و ولایت پذیری به نمایش گذاشته شد تا خواهران طلبه بتوانند هر چه بیشتر با غدیر آشنا شده و درباره اهمیت آن مطالعه کنند و تحقیق و پژوهش داشته باشند.

کریمی در پایان گفت: از وظایف شیعه احترام به سادات است که درباره این موضوع روایات زیادی از ائمه علیهم السلام تأکید شده است و به همین منظور از سادات حاضر در برنامه تجلیل شد و به خواهران سیده نیز هدایایی به عنوان یادبود اهداء شد.


فرم در حال بارگذاری ...