« کلاس اخلاق با حضور امام جمعه شهرستان فامنین در مدرسه علمیه الزهرا(س) برگزار شدکلاس سیری در نهج البلاغه در مدرسه علمیه الزهرا(س) برگزار شد »

سفر به دیار خورشید هشتم، حرم مطهر حضرت امام رضا علیه السلام

نوشته شده توسطمدرسه علمیه الزهرا (س) فامنین 9ام آبان, 1396

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین گفت: جمعی از خواهران طلبه و اساتید مدرسه علمیه الزهرا(س) در ایام مقارن با اربعین حسینی به حرم مطهر حضرت امام رضا علیه السلام سفر کردند.

نرگس کریمی با بیان اهمیت حضور قلب و رعایت آداب زیارت ائمه علیهم السلام اظهار کرد: برای تجدید قوای جسمی و روحی خواهران طلبه حدود 43 نفر از طلاب مدرسه علمیه خواهران فامنین، به مشهد مقدس سفر کردند.

وی افزود: خواهران در مسیر تشرف به مشهد مقدس در قدمگاه توقف کرده و با ذکر صلوات و قرائت دعا به زیارت قدوم مبارک امام رضا علیه السلام رفتند. 

معاون فرهنگی مدرسه با بیان اینکه همه زیارتنامه ها مثل جامعه کبیره و امین الله به قلب روشنایی میبخشد، اذعان کرد: در زیارت لازم نیست همه حاجات را به زبان بیاوریم همان که با حضور قلب زیارت کنیم، امامان خود آگاه بر اعمال و خواسته های ما هستند و دعای کلی داشته باشیم و سعی کنیم در این سفر مقدس معرفت کسب نماییم.

کریمی ادامه داد: خواهران با ختم صلوات گروهی و قرائت قران و ادئیه به حرم گردی پرداخته و برای ظهور حضرت حجت (عج) دعا کردند.


فرم در حال بارگذاری ...